
Newsroom
Informační servis společnosti Albert ČR
Pro média
Zajímá vás


4. září 2025
Prodejny Albert přibližují bio potraviny všem. Nabízí nejširší bio sortiment na trhu, v září navíc levněji
Akce „BIO za cenu neBIO“ se do prodejen Albert vrací i letos. Po celé září mohou zákazníci vybírat z více než stovky bio produktů za snížené ceny – od čerstvého ovoce a zeleniny přes pečivo až po mléčné výrobky. Speciální katalog představí rozšířený sortiment, díky kterému lze připravit v bio kvalitě snídani, oběd, večeři i svačiny. Cílem kampaně je ukázat, že bio potraviny mohou být dostupné pro každého.
Prodeje biopotravin v Albertu stabilně rostou a ukazují, že spotřebitelé stále více oceňují jejich přínosy – a to nejen pro lidské zdraví, ale i pro životní prostředí. V rámci kampaně „BIO za cenu neBIO“ najdou zákazníci v průběhu září více než 100 bio výrobků – od ovoce a zeleniny přes pečivo až po mléčné produkty – za snížené ceny. Cílem akce je podpořit dlouhodobý trend, že bio může být cenově dostupnou volbou pro každého, a přiblížit biopotraviny ještě širšímu okruhu zákazníků.
„Zákazníci stále více oceňují, že biopotraviny prospívají nejen jejich zdraví, ale i přírodě. Že nejde jen o zdraví a životní styl, ale také o kvalitu půdy, biodiversitu a životní prostředí jako celek. To se dlouhodobě projevuje i na rostoucím zájmu o biopotraviny. Nárůst poptávky je pak spojen i s akcemi, jako je naše pravidelné „BIO za cenu neBIO,“ říká Jiří Mareček, ředitel komunikace a udržitelnosti Albert.
Albert pod vlastní značkou Nature’s Promise nabízí téměř 300 bio produktů, mezi které patří čerstvé ovoce a zelenina, mléčné a masné výrobky, pomazánky, trvanlivé potraviny jako luštěniny, dětské příkrmy nebo ovocné šťávy. Pod privátní značkou Perla pak nabízí také bio čaj a kávu. Mezi nejprodávanější produkty bio sortimentu dlouhodobě patří Nature’s Promise Bio banány a Nature’s Promise Bio jogurt bílý.
„Privátní značky, jako je Nature’s Promise, přenáši BIO i do nových kategorií potravin, kde kvalita z biologického zemědělství nebyla v minulosti dostupná. A mimochodem, BIO může být i káva, a zde opět poukáži na nabídku naší vlastní značky Perla,“ uzavírá Jiří Mareček.
