Přeskočit
Albert logoAlbert logo

Vítejte!

Můj profil
0
Menu
LETÁKYRECEPTY
MŮJ ALBERT
NewsroomTiskové zprávyZákazníci nově nakoupí na čtyřech místech v Praze i Brně

Newsroom

Informační servis společnosti Albert ČR

Pro média
Zdravě a udržitelně
Náš příběh
Zajímá vás

PRAHA, 1. července 2024

Zdravý a pohodlný nákup v prodejnách Albert. Zákazníci nově nakoupí na čtyřech místech v Praze i Brně

Od začátku tohoto roku otevřel Albert čtyři prodejny v Praze a Brně. Nové nákupní prostory společně s modernizovanými stávajícími prodejnami rozšiřují pro zákazníky možnost, jak si zdravě, udržitelně a lokálně nakoupit. Nově otevřené prodejny jsou vybaveny nejmodernějšími technologiemi, které zvyšují komfort zákazníků během nákupu a zároveň snižují uhlíkovou stopu díky energetické efektivnosti.

V Praze si zákazníci nově nakoupí v rezidenční čtvrti Na Vackově, v ulici Bělohorská na Břevnově a v nově vznikajícím komplexu Smíchov City. V Brně byl otevřen nový Albert v obchodním centru Velký Špalíček. Mimo otevírání nových prodejen obchodník současně pokračuje v modernizaci stávající maloobchodní sítě.

Zákazníci mohou v moderních supermarketech vybírat ze širokého sortimentu s důrazem na čerstvost i na produkty podporující zdravý životní styl. V sekci Zdravě s Albertem najdou produkty pro různá zdravotní omezení či stravovací návyky, ať už jde o produkty bio, veganské či vegetariánské, bez lepku, cukru či laktózy. V nabídce nechybí ani oblíbené značky Nature’s Promise, Fresh Bistro, Perla a Delicata.

Nové prodejny disponují moderním chladícím a mrazícím nábytkem osazeným teplotními čidly, která hlídají optimální teplotu a tím i kvalitu, ale zároveň šetří energií. Spolu s efektivním LED osvětlením omezují spotřebu elektřiny a tím snižují uhlíkovou stopu. Mezi další inovace patří elektronické cenovky u vybraných kategorií zboží, které pomáhají snížit množství použitého papíru. „Díky investicím do nových technologií, efektivnímu vytápění či výměně osvětlení dokáže nová či modernizovaná prodejna ušetřit až třetinu energií oproti srovnatelně velkým prodejnám s běžným vybavením, vysvětluje Jiří Mareček, ředitel komunikace obchodů Albert.

Kromě široké nabídky a nízké spotřeby energie se nové prodejny vyznačují také moderní vizuální podobou. Nechybí ani oblíbené samoobslužné pokladny, které umožňují rychlejší nákup bez nutnosti čekání ve frontě. Samozřejmostí je bezbariérový přístup, díky kterému jsou obchody snadno dostupné také pro rodiče s kočárky či osoby s omezenou schopností pohybu.