×

Pro správnou funkčnost těchto stránek používáme soubory cookies (více zde). Kliknutím na tlačítko “Souhlasím” souhlasíte s jejich užitím (více zde).   SOUHLASÍM


Ranní rozcvička

Pomůžeme vám naskočit na dráhu zdravého životního stylu. Začněte svůj den sklenicí vlažné vody nebo bylinkového čaje a zkuste to pro začátek třeba s ranní rozcvičkou. Dopřejte svému tělu po probuzení sadu cviků, které vás příjemně protáhnou a nastartují vás na zbytek dne.

1.

Výchozí postavení: stoj rozkročný, nohy na šíři pánve, lehce pokrčená kolena, ruce podél těla, ramena rozprostřená do šířky, hlava směřuje vzhůru. Vzpažte obě paže a střídavým vytahováním je propínejte směrem vzhůru a zpět.

2.

Vraťte se do výchozího postavení. Začněte pomalu opisovat bradou pomyslný půlkruh od jednoho ramene ke druhému.

3.

Opřete pravé předloktí, přibližně 30 cm od pánve a veďte levou paži, spolu s úklonem trupu, do protažení vpravo. Chvíli vydržte, prodýchejte, vraťte se do výchozí pozice a poté opakujte na druhou stranu.

4.

Vraťte se do výchozího postavení. Pomalu rolujte krční páteř obratel po obratli dolů, až vyvěsíte hlavu a rukama se dotknete země. Takto chvíli vydržte a zhluboka dýchejte. Stejným způsobem rolujte zpátky nahoru do výchozího postavení.

5.

Vraťte se do výchozího postavení. Bosou nohou si zlehka stoupněte na masážní míček a pomalu masírujte chodidlo krouživými pohyby do všech stran.

 

Více tipů pro zdraví najdete na www.albertzdrave.cz.