• Oslaďte si život zdravěji s přírodními sladidly Nature’s Promise od Alberta
    20.8.2019 – Chcete si dopřát zdravější jídelníček, ale přesto se nechcete úplně vzdát sladké chuti? Vyzkoušejte třeba přírodní sladidla z oblíbené řady Nature’s Promise, která jsou navíc v bio kvalitě. Poslouží při přípravě sladkých jídel nebo dezertů a příjemně osladí oblíbené nápoje.
  • Albert v Jihlavě slavnostně odstartoval novou etapu nakupování
    8.8.2019 – Týden po otevření jihlavského Alberta pro zákazníky proběhlo slavností přestřihávání pásky za účasti nejvyššího vedení Alberta, které u té příležitosti poděkovalo svým partnerům, dodavatelům i zaměstnancům. Jihlavský Albert se otevřel pro zákazníky ve zcela nové podobě ve středu 31. července. Obchod v největším jihlavském nákupním centru byl uzavřen tři měsíce, během kterých prošel kompletní proměnou. Jeho hlavním centrem je nyní oddělení čerstvých potravin, o čemž se mohou zákazníci přesvědčit už při vstupu.
  • Příprava na školní rok může být zábava. Vstupte do světa fantazie, inspiruje Albert v nové kampani
    7.8.2019 – Blížící se nový školní rok si žádá novou výbavu. Sice jsou ještě prázdniny, ale proč si začátek školního roku neulehčit? Albert nyní spouští sběratelskou kampaň, která vybaví školáky odměnami. Za body z nákupu mohou zákazníci získat třeba obrázkové encyklopedie nebo batohy, ze kterých si vyberou prvňáčci, teenageři i dospělí. Věrnostní kampaň startuje 7. srpna a potrvá do 8. října.
  • Párkrát klikneš a jedu. Albert testuje robota, který vám přiveze nákup až ke dveřím
    25.7.2019 – Albert v Nizozemsku zkouší další technologickou inovaci ve světě maloobchodu, která zlepší nakupování pro zákazníky. Nizozemský supermarket Albert začal testovat robota, který dokáže bez cizí pomoci doručit nákup z obchodu přímo až k zákazníkovi. Vše za pomoci mobilní aplikace.
  • Albertu záleží na tom, aby Češi jedli lépe. Nová komunikace staví na dialogu se zákazníky
    22.7.2019 – Albert chce být partnerem a pomocníkem při výběru dobrých a kvalitních potravin. Nová komunikace značky Albert proto formou dialogu se zákazníkem přináší rady a Albert ukazuje, že mu záleží na tom, aby Češi jedli lépe a zdravěji. Více než polovina obchodů Albert již prošla celkovou rekonstrukcí a také změnou sortimentu, ve všech obchodech se pak představilo oddělení Zdravě s Albertem. Nová marketingová komunikace značky rozvíjí motto „Stojí za to jíst lépe“, kterou Albert představil na začátku minulého roku. Kampaň „Záleží nám na tom, abyste jedli lépe“ se od 22. července objeví v prodejnách, televizi, na internetu i sociálních sítích.
  • Albert otevřel svou 78. prodejnu v Praze
    18.7.2019 – Albert otevřel ve středu 17. července novou prodejnu na Trnkově náměstí v Praze 5. Letos jde již o druhý nový obchod, první se otevřel v dubnu v Havířově. Barrandovský Albert přivítal zákazníky v konceptu městského supermarketu, který Albert představil poprvé loni v září. Zákazníkům přináší příjemné místo pro pohodlné a rychlé nákupy a klade důraz na čerstvý sortiment, inspiraci i potraviny pro zdravý životní styl. Kromě dvou nových obchodů znovuotevřel Albert letos již také tři desítky zrekonstruovaných prodejen. Celková investice do rekonstrukcí a otevírání obchodů pro tento rok je naplánovaná na více než jednu miliardu korun.
  • Na zkušenou do Alberta: Vysokoškoláci připravují media hub nebo projekt samoobslužných pokladen
    10.7.2019 – V Albertu odstartoval začátkem prázdnin tříměsíční program Summer Internship. Ve 12. ročníku studentských letních stáží vysokoškoláci uplatní svoje znalosti získané při studiu a obohatí je o zkušenosti přímo z praxe. Osm studentů pod vedením zkušených manažerů pracuje na různých projektech, například z oblastí financí, komunikace, IT technologií nebo marketingu.
  • Prospívají zdraví a zároveň příjemně osvěží. Produkty z kozího a ovčího mléka jsou hitem léta
    3.7.2019 – Výrobky z kozího a ovčího mléka získávají na popularitě. A není divu. Jsou totiž skvělou volbou pro zpestření jídelníčku, podporu imunitního systému a zdravější životní styl vůbec. Navíc si je mohou dopřát i lidé s některými druhy laktózové intolerance. Během parných letních dnů jsou zároveň vítaným osvěžením.