• Unikátní technologie přešla do praxe. Ahold rozšiřuje obchody bez pokladen
    4.10.2018 – Ahold Delhaize představuje první obchody bez pokladen. Společnost, která v Česku provozuje obchody Albert, odstartovala novou éru nakupování. Systém „Tap to go“ testoval nizozemský supermarket Albert Heijn v první polovině roku a nyní ho rozšiřuje do běžného provozu v osmi desítkách svých obchodů. Novinka umožňuje zákazníkům rychle a pohodlně nakoupit i zaplatit, aniž by museli projít pokladnou.
  • Mzdy provozních zaměstnanců prodejen Albert se od 1. ledna zvýší v průměru o 17 %
    19.9.2018 – Společnost Albert navýší od 1. 1. 2019 mzdy provozních zaměstnanců ve více než 300 obchodech po celém Česku. V průměru o 17 % si od začátku roku polepší tisíce pokladních, prodavačů, pekařů a skladníků. Minimální navýšení pak bude činit 6 %. Albert tak navazuje na výrazné zvedání mezd v minulých letech, souhrnné navýšení mezd na provozních pozicích za uplynulých 25 měsíců bude činit v průměru 49,5 %. Ve čtvrtém čtvrtletí tohoto roku bude Albert vyplácet také mimořádný bonus ve výši až 3000 Kč.
  • Albert oslaví se zákazníky 100 let od vzniku republiky originální deskovou hrou Naše století
    18.9.2018 – K výročí 100 let od vzniku Československa potěší Albert své zákazníky novou tematickou věrnostní kampaní. Ve spolupráci s Albi připravil společenskou hru Naše století, která otestuje znalosti hráčů z historie i současnosti naší státnosti. Sběratelská kampaň bude probíhat ve všech obchodech Albert od 19. září až do konce října.
  • Najdi svůj produkt. Ahold testuje navigaci obchodem
    11.9.2018 – Ahold Delhaize pokračuje v představování technologických inovací. Společnost, která v Česku provozuje obchody Albert, začala v Nizozemsku testovat aplikaci „Find my product“. Novinka ukazuje zákazníkům nejrychlejší cestu k vybranému produktu. Nizozemský supermarket Albert Heijn v Hoofddorpu zahájil její čtvrtletní testovací provoz v srpnu.
  • Tváří nových reklamních spotů obchodů Albert je Simona Babčáková
    6.9.2018 – V nových televizních reklamách obchodů Albert se představí oblíbená herečka Simona Babčáková spolu se svým synem Albertem. Poprvé se na obrazovkách objeví v pondělí 10. září. Reklamy se nesou v duchu motta „Stojí za to jíst lépe“, které Albert představil na začátku roku, a mají za cíl zákazníkům přiblížit širokou a rozmanitou nabídku, kvalitu a čerstvost.
  • Bertíci budou na podzim pomáhat v Albertu. Oblíbený charitativní program přilákal přes stovku organizací
    30.8.2018 – Nadační fond Albert spouští další ročník charitativního programu „Bertík pomáhá“. Svůj projekt na podporu vzdělávání a rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí přihlásilo více než sto neziskových organizací z celého Česka. Nejlepší z nich se budou ucházet o hlasy zákazníků v hypermarketech Albert už na podzim. Nadační fond Albert rozdělí mezi úspěšné projekty v regionech celkem 3,6 milionu korun.
  • Děti se ptají nejčastěji na zvířata a přírodu. Dospělé dostanou do úzkých, když jde o chemii
    23.8.2018 – Děti se ptají často a rády. Dospělí jsou si nejvíce jistí, když odpovídají na dětské otázky ze zeměpisu. Do úzkých je dostane fyzika a chemie. Při hledání odpovědí hrají důležitou roli internet i fantazie. Své místo ale mají i v 21. století jako zdroj informací encyklopedie, ukázal před začátkem nového školního roku průzkum řetězce Albert.
  • Stáže v maloobchodu táhnou: Albert hlásí rekordní zájem o program Summer Internship
    16.8.2018 – V Albertu probíhá již jedenáctý ročník programu Summer Internship. Pět vysokoškoláků získává praxi v maloobchodu a neocenitelné zkušenosti pod vedením manažerů. Každý ze stážistů pracuje na svém projektu. Letos zaznamenal Albert opět velký zájem několika stovek uchazečů. Placené stáže probíhají až do konce září v pražské centrále.