• Stojí za to jíst lépe. Albert bude zákazníky inspirovat
    10.1.2018 – Nová komunikace značky Albert vychází vstříc měnícím se potřebám zákazníků. Albert chce být pomocníkem při výběru potravin, inspirovat a ukázat zákazníkům ve svých více než 300 obchodech, že jídlo je radost. Nová brand kampaň s mottem „Stojí za to jíst lépe“ se od 10. ledna objeví v televizi, na internetu i sociálních sítích.
  • Přilož a jdi. Ahold zkouší technologickou novinku pro rychlý nákup
    4.1.2018 – Ahold Delhaize pokračuje i v roce 2018 v představování technologických inovací. Společnost, která v Česku provozuje obchody Albert, začala v Nizozemsku testovat nový systém nakupování „Tap to go“. Novinka umožňuje zákazníkům rychle a pohodlně nakoupit i zaplatit, aniž by museli projít pokladnou. Nizozemský supermarket Albert Heijn zahájil půlroční testovací provoz této inovace na konci loňského roku.
  • Češi mají jasno. Na Silvestra jde dieta stranou a králem je chlebíček
    27.12.2017 – Zdravě až příští rok, to je motto českých silvestrovských oslav. Podle exkluzivního průzkumu řetězce Albert prožije 31. prosinec devět z deseti Čechů bez omezování a hlídání jídelníčku. Symbolem pohoštění posledního večera v roce jsou chlebíčky a jednohubky, které jsou neodmyslitelnou součástí pro 93 % dotázaných. Nejraději s česnekovou pomazánkou.
  • Zákazníci obchodů Albert se od 27. prosince mohou těšit na atraktivní výprodeje
    20.12.2017 – Sezónní výprodej vybraného sortimentu startuje v obchodech Albert hned po vánočních svátcích. Slevy dosáhnou i více než 50 % a zahrnou až několik tisícovek položek oblečení, spotřebního zboží, kosmetických balíčků i cukrovinek.
  • Obchody Albert rozšíří darování potravin v souladu s novou legislativou
    18.12.2017 – Albert intenzivně pracuje na nastavení spolupráce s potravinovými bankami a státními institucemi, aby byly obchody připraveny na změny, které v systému darování přináší nová povinnost stanovená zákonem od 1. ledna. Všechny obchody větší než 400 m2 budou muset nabízet neprodejné, ale bezpečné potraviny dobročinným organizacím. Regulace není ani pro obchody, ani pro potravinové banky novinkou, spolupracují již od roku 2012.
  • Ideální vánočka: Podle žen s rumem, u mužů rozinková a pro mladé žádná
    13.12.2017 – Bez vánočky si to v Čechách, na Moravě a ve Slezsku na Vánoce neumíme představit. Podle exkluzivního průzkumu obchodního řetězce Albert se ale velmi liší názory na ingredience, které by měla ta správná obsahovat. Více než třetina žen nedá dopustit na vánočku s rumem, u mužů je to jen 25 procent. Stále větší oblibu, zejména u mladých, získávají vánočky bez tradičních rozinek.