• Červená řepa zažívá velký návrat do našich jídelníčků. Češi ji konzumují po tunách
    5.11.2019 – Součástí zdravého stravování jsou lokální a sezónní plodiny. K podzimní sklizni již dlouhá léta patří také červená řepa, která byla v jídelníčcích až do nedávna opomíjenou plodinou. V poslední době ale zažívá „boom“. Zákazníci obchodů Albert v loňském roce koupili skoro 600 tun této zeleniny. Nejvíce se řepa prodává v zimních měsících a nejčastěji se v nákupních košících objevuje v lednu.
  • Bertík pomáhá: Nadační Fond Albert rozdělí 4 miliony korun
    24.10.2019 – Statisíce zákazníků hypermarketů Albert v celé České republice rozhodovaly o podpoře lokálních projektů. Cílem programu Bertík pomáhá je podpora rozvoje a vzdělávání dětí z dětských domovů a neziskových organizací. Letošním absolutním vítězem v počtu vhozených Bertíků se stal Dětský domov v Hranicích.
  • Již třetí pražský hypermarket se letos představil v novém. Albert v Nových Butovicích inspiruje čerstvostí a důrazem na zdraví
    24.10.2019 – Albert v pražském obchodním centru Galerie Butovice otevřel po modernizaci ve středu 16. října. Letos jde již o pátý hypermarket představený po kompletní modernizaci. Proměnou do konce roku projdou ještě další čtyři velké obchody. Nový koncept obchodu klade důraz na pohodlí zákazníků, rychlost nákupu a čerstvost. Týden po otevření prodejny pro zákazníky vedení Alberta slavnostně poděkovalo týmu prodejny a dodavatelům, a to i za účasti nových členů exkluzivního Klubu 25, tedy zaměstnanců, kteří letos v Albertu slaví čtvrtstoletí.
  • Vláda ocenila Alberta jako odpovědného zahraničního investora
    17.10.2019 – Historicky poprvé ocenila vláda v čele s premiérem zahraniční společnosti, které podporují aktivity neziskového charakteru a zasazují se o mimořádný investiční přínos pro Českou republiku. Obchody Albert si odnesly ocenění za podporu rozvoje venkova. Cena Odpovědný zahraniční investor oceňuje společnosti za jejich aktivity v oblasti společenské odpovědnosti, zlepšování životního prostředí a podporu regionů a dobrovolnictví.
  • Albert v Chebu se představil v novém. Hypermarket v Obchodním centru Dragoun přináší čerstvou inspiraci a zdraví
    11.10.2019 – Albert v Obchodním centru Dragoun přivítal zákazníky v novém ve středu 2. října. Chebský hypermarket přináší již od vstupu příjemné prostředí pro pohodlné a rychlé nákupy, interiér vítá moderními barvami a širokou nabídkou čerstvých potravin, na které je kladen důraz. Nově nabízí oddělení Zdravě s Albertem, kde zákazníci najdou na jednom místě sortiment zdravé a speciální výživy. Součástí hypermarketu je navíc i pekárna s vlastní výrobou.
  • Na lepší jídlo se správnými noži. S novou kampaní Alberta může být šéfkuchařem každý
    10.10.2019 – Obchody Albert potěší od 9. října všechny milovníky dobrého jídla, kuchaře začátečníky i zkušené šéfkuchaře. V nové sběratelské kampani rozšíří zákazníci své kuchyňské vybavení o kvalitní nože a příslušenství značky Tefal. Za nasbírané body z nákupu mohou získat slevu například na několik druhů celonerezových nožů, krájecí desku, brousek nebo dřevěný blok na nože. Kampaň Na lepší jídlo se správnými noži potrvá do 5. listopadu.
  • Podzim patří ovoci: vedou jablka a hrozny. Trendem je ovoce v bio kvalitě
    1.10.2019 – Roční období se projevuje i v nákupních preferencích českých zákazníků. Zájem o ovoce s příchodem podzimu výrazně roste, což dokládají i prodejní data obchodů Albert. Podle nich zákazníci vloni v tomto období nakoupili o téměř 10 procent ovoce více než v předchozích měsících. Babí léto patří převážně jablkům z Česka. Poté nastupuje sezóna oblíbených mandarinek, která se drží až do zimy. Za celý rok sníme podle Českého statistického úřadu více než 80 kilogramů ovoce na hlavu.