• Najdi svůj produkt. Ahold testuje navigaci obchodem
    11.9.2018 – Ahold Delhaize pokračuje v představování technologických inovací. Společnost, která v Česku provozuje obchody Albert, začala v Nizozemsku testovat aplikaci „Find my product“. Novinka ukazuje zákazníkům nejrychlejší cestu k vybranému produktu. Nizozemský supermarket Albert Heijn v Hoofddorpu zahájil její čtvrtletní testovací provoz v srpnu.
  • Tváří nových reklamních spotů obchodů Albert je Simona Babčáková
    6.9.2018 – V nových televizních reklamách obchodů Albert se představí oblíbená herečka Simona Babčáková spolu se svým synem Albertem. Poprvé se na obrazovkách objeví v pondělí 10. září. Reklamy se nesou v duchu motta „Stojí za to jíst lépe“, které Albert představil na začátku roku, a mají za cíl zákazníkům přiblížit širokou a rozmanitou nabídku, kvalitu a čerstvost.
  • Bertíci budou na podzim pomáhat v Albertu. Oblíbený charitativní program přilákal přes stovku organizací
    30.8.2018 – Nadační fond Albert spouští další ročník charitativního programu „Bertík pomáhá“. Svůj projekt na podporu vzdělávání a rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí přihlásilo více než sto neziskových organizací z celého Česka. Nejlepší z nich se budou ucházet o hlasy zákazníků v hypermarketech Albert už na podzim. Nadační fond Albert rozdělí mezi úspěšné projekty v regionech celkem 3,6 milionu korun.
  • Děti se ptají nejčastěji na zvířata a přírodu. Dospělé dostanou do úzkých, když jde o chemii
    23.8.2018 – Děti se ptají často a rády. Dospělí jsou si nejvíce jistí, když odpovídají na dětské otázky ze zeměpisu. Do úzkých je dostane fyzika a chemie. Při hledání odpovědí hrají důležitou roli internet i fantazie. Své místo ale mají i v 21. století jako zdroj informací encyklopedie, ukázal před začátkem nového školního roku průzkum řetězce Albert.
  • Stáže v maloobchodu táhnou: Albert hlásí rekordní zájem o program Summer Internship
    16.8.2018 – V Albertu probíhá již jedenáctý ročník programu Summer Internship. Pět vysokoškoláků získává praxi v maloobchodu a neocenitelné zkušenosti pod vedením manažerů. Každý ze stážistů pracuje na svém projektu. Letos zaznamenal Albert opět velký zájem několika stovek uchazečů. Placené stáže probíhají až do konce září v pražské centrále.
  • V hlavní roli encyklopedie. Albert přináší už počtvrté sběratelskou kampaň Dětská knihovnička
    7.8.2018 – Albert připravil pro zákazníky před začátkem nového školního roku čtvrté pokračování úspěšné sběratelské kampaně s knihami z nakladatelství Albatros. Po pohádkách nabídne osm encyklopedií pro děti ve věku od 3 do 15 let. Letošní Dětská knihovnička potrvá od 8. srpna do 18. září 2018.
  • Nejteplejší den v roce v Albertu: 440 tisíc lahví vody a 720 tisíc piv
    1.8.2018 – Horké letní dny významně zvyšují poptávku po nápojích. V nákupních košících zákazníků obchodů Albert skončilo jen první srpnový den, kdy teploty překročily 37 stupňů Celsia, podle odhadů téměř tři čtvrtě milionu piv a přes čtyři sta tisíc lahví vody. Největšími meziročními skokany jsou nealkoholická piva a minerálky. Stopku mají u Čechů během extrémních teplot džusy a lihoviny.
  • Rozmixujte to. Šťavnatá smoothie k létu patří
    19.7.2018 – Léto nabízí velké množství šťavnatého ovoce i zeleniny, které osvěží a zároveň je zdrojem řady vitamínů. Zkombinujte různé druhy a připravte si zdraví prospěšný nápoj během chvilky. Do smoothie se hodí nejen ovoce, ale i některé druhy zeleniny, bylinky či koření.