• Albert daruje více radosti. Pokračuje s oceněnou vánoční kampaní
    25.11.2019 – Albert navazuje na úspěšnou vánoční kampaň z minulého roku, která vyhrála prestižní celosvětovou soutěž Effie. Zlaté ocenění vyzdvihuje efektivitu a kreativitu reklamy. Letošní kampaň „Darujme více radosti“ zavádí zákazníky společně s hlavním hrdinou Darebáčkem do nezapomenutelné atmosféry vánočních svátků a inspiruje k hlubší vnímavosti svého okolí.
  • V obchodech Albert se vybralo rekordních 56 tun potravin pro potřebné. Nejvíce v historii Alberta
    24.11.2019 – Čtyřicet osm hypermarketů Albert po celém Česku se v sobotu zapojilo do podzimní části sedmého ročníku Sbírky potravin. Nejvíce potravin a drogistického zboží darovali zákazníci v obchodu Albert v pražském nákupním centru na Chodově. Do potravinových bank z něj zamířilo 4 tuny produktů, které se následně rozdělí potřebným. V porovnání s jarní sbírkou se v obchodech Albert vybralo o 29 tun zboží více. Letošní podzimní sbírka je historicky nejúspěšnějším v množství darovaných potravin.
  • Adventní Obchůdky s Albertem startují již na konci listopadu. Děti z dětských domovů vlastnoručně připravily vánoční dárky
    21.11.2019 – Již osmým rokem ozdobí vánoční atmosféru v prodejnách Albert děti z dětských domovů a jejich Obchůdky. Děti připravovaly v posledních týdnech vánoční ozdoby a další vlastnoručně vyrobené dekorace, a díky projektu Nadačního fondu Albert si tak osvojí základy finanční gramotnosti a připravují se tak na vstup do dospělého života. Do letošního ročníku se zapojilo šest desítek dětských domovů a neziskových organizací z celé republiky. Zákazníci mohou zakoupit dětské výrobky a přispět na dobrou věc ve vybraných obchodech Albert po celém Česku až do 21. prosince.
  • Albert otevře letos zcela nově již třetí prodejnu
    19.11.2019 – Albert otevře zítra, ve středu 20. listopadu, novou prodejnu v Českém Těšíně. Letos jde již o třetí nový obchod, v dubnu otevřel Albert v Havířově a v červenci na Trnkově náměstí na pražském Barrandově. Českotěšínský Albert vystavený v Havlíčkově ulici v moderním konceptu městského supermarketu přinese již od zítra místním příjemné místo pro pohodlné a rychlé nákupy. Klade důraz na čerstvý sortiment, inspiraci i potraviny pro zdravý životní styl. Kromě dvou nových obchodů znovuotevřel Albert letos již také pět desítek zrekonstruovaných supermarketů a devět obchodů velkého formátu. Celková letošní investice do rekonstrukcí a otevírání obchodů přesáhla jednu miliardu korun.
  • Obchody Albert se tradičně připravují na Sbírku potravin
    19.11.2019 – Čtyřicet osm obchodů Albert se zapojí do podzimní části již sedmého ročníku Sbírky potravin. Ta proběhne 23. listopadu od 8:00 do 18:00 hodin. Zákazníci budou moci přímo při svém sobotním nákupu věnovat trvanlivé jídlo či drogistické zboží, které následně poputuje k potřebným. Celostátní akce se snaží již tradičně upozornit na problematiku plýtvání potravinami a zároveň pomoci lidem, kteří se potýkají s jejich nedostatkem. Při letošní jarní Sbírce putovalo z obchodů Albert k lidem v nouzi více než 27 tun potravin a drogistického zboží díky darům zákazníků.
  • Svátek svatého Martina slaví téměř polovina Čechů. Spojují si ho hlavně s vínem a svatomartinskou husou, ukázal průzkum
    8.11.2019 – Dozlatova vypečená husa a svatomartinské víno patří mezi nejznámější symboly oslav svátku svatého Martina, který symbolizuje konec sklizně a zároveň začátek zimního období. Podle exkluzivního průzkumu obchodů Albert ho slaví téměř polovina Čechů. 70 procent z nich si na tento svátek dopřeje právě sváteční víno. Největší popularitě se svatomartinské víno těší v Jihomoravském kraji, kde jej pije přes 90 procent respondentů, kteří svátek dodržují. Svatomartinskou husu si doma nebo v restauraci dopřeje více než polovina slavících.
  • Albert v nové kampani potěší fanoušky mini stavebnic i milovníky českého porcelánu
    6.11.2019 – Obchody Albert přináší zákazníkům letos poslední sběratelskou kampaň, která udělá radost dětem i dospělým. V kampani se mohou zákazníci těšit na mini stavebnice LEGO, které navazují na loňskou úspěšnou kampaň a zároveň na tradiční karlovarský porcelán značky Thun. Kampaň potrvá od 6. listopadu 2019 do 7. ledna 2020.
  • Červená řepa zažívá velký návrat do našich jídelníčků. Češi ji konzumují po tunách
    5.11.2019 – Součástí zdravého stravování jsou lokální a sezónní plodiny. K podzimní sklizni již dlouhá léta patří také červená řepa, která byla v jídelníčcích až do nedávna opomíjenou plodinou. V poslední době ale zažívá „boom“. Zákazníci obchodů Albert v loňském roce koupili skoro 600 tun této zeleniny. Nejvíce se řepa prodává v zimních měsících a nejčastěji se v nákupních košících objevuje v lednu.