„Za období od března do poloviny dubna zákazníci v našich obchodech nakoupili o téměř čtyři desítky procent více barev na vlasy v porovnání s obdobím před zavedením karanténních opatření,“ říká Michaela Slámová manažerka segmentu kosmetiky obchodů Albert a dodává: „Stejně tak u vlasové kosmetiky pozorujeme mírný nárůst, a to přibližně o desetinu.“

Dezinfekční gely číslem jedna

Výraznou pozornost zákazníků zaznamenal také segment zboží osobní hygieny. „Lidé ve velkém řešili hygienu rukou, což odráží aktuální domácí i globální situaci. Odpovídá tomu mnohonásobně vyšší zájem o antibakteriální gely,“ zmiňuje Michaela Slámová „Také u mýdel došlo ke zřetelnému navýšení prodaných kusů. Zejména u tekutých, kde se jednalo o více než stoprocentní růst oproti běžnému dni,“ doplňuje Slámová s tím, že u tuhých mýdel byl zájem zákazníků přibližně poloviční.

„Zaznamenali jsme také vyšší prodeje krémů na ruce, a to o necelou polovinu. Vysvětlujeme si to častým používáním zmíněných antibakteriálních gelů, které mohou kvůli obsahu alkoholu ruce vysušovat,“ uzavírá Slámová. 

Kosmetika