„Ve zličínském Albertu představujeme nový koncept nakupování založený na pohodlnosti, rychlosti, čerstvosti a zdravé inspiraci. Obchod prošel celkovou rekonstrukcí a hlavním centrem obchodu je nyní oddělení čerstvých potravin, o čemž se můžete přesvědčit už při vstupu do prodejny,“ popisuje obchod, který měsíčně obslouží v průměru sto tisíc zákazníků, Jesper Lauridsen, generální ředitel obchodů Albert a upřesňuje: „V uplynulých dvou letech jsme do modernizace vynaložily přes dvě miliardy korun. Zličín odstartoval letošní přestavbu hypermarketů, kterých zákazníkům v novém konceptu představíme minimálně sedm dalších. Po kompletní rekonstrukci letos otevíráme také pět desítek supermarketů.“ V letošním roce Albert do modernizace investuje miliardu korun.

Jesper

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Koncept nejlepšího obchodu do měst po celé republice

Zákazníkům se nový hypermarket v Metropoli Zličín představil ve středu 12. června. „Otevření obchodu ve zcela novém kabátu předcházela komplexní rekonstrukce, která trvala necelé čtyři týdny,“ říká Michal Pavelka, ředitel pro operativu obchodů Albert. „Při realizaci nového konceptu hypermarketů přenášíme nejúspěšnější prvky a celkový styl z Albertu na Chodově, který získal v Diamantové lize kvality ocenění nejlepšího obchodu v Česku, do našich prodejen i v jiných částech Prahy a ve městech po celé republice,“ popisuje Michal Pavelka.

Albert

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lokální pečivo, čerstvé bylinky i sushi

Modernizovaná zličínská prodejna reaguje na měnící se potřeby současných zákazníků, a to nejen prostředím, které nabízí rychlé a pohodlné nakupování. Inovací prochází i samotná nabídka, přičemž stále důležitější je například aspekt zdraví. Tisícovku produktů pro zdravý životní styl nabízí na jednom místě nové oddělení „Zdravě s Albertem“. V hypermarketu najdou zákazníci nově také sushi bar či bylinkovou zahrádku, kde si mohou sami nastříhat voňavé bylinky.

Albert provozuje ve všech svých hypermarketech pekárny s vlastní výrobou pečiva. V květnu představil také nový tradiční žitno-pšeničný kvasový chléb s vysokým podílem žita. Albert byl vůbec prvním obchodním řetězcem v České republice, který navázal spolupráci s regionálními pekaři. Z místního hypermarketu si mohou zákazníci domů přinést křupavý chléb i sladké pečivo například z kladenské pekárny Kompek. Celkově Albert spolupracuje po celém Česku s šesti desítkami lokálních dodavatelů čerstvého pečiva.

Pekařství