Bertík opět pomáhá, zákazníci rozhodují komu

Dětské domovy a další organizace mohly během jara přihlašovat své projekty. „Výzva pro příjem grantových žádostí se setkala s velkým zájmem ze strany organizací – přihlásilo se jich na 140. Z toho máme samozřejmě velkou radost,“ popisuje Petra Režná, programová manažerka Nadačního fondu Albert. Následující dva podzimní týdny se ponesou ve znamení hlasování. Zákazníci budou vybírat z nejlepších projektů nominovaných Správní radou nadačního fondu. Ta vybrala do každého ze 40 regionů dva, které se utkají o přízeň zákazníků. Celkem se tedy účastní 80 projektů. Svůj hlas mohou zákazníci vhodit do hlasovacího boxu ve více než 300 prodejnách Albert po celé ČR.

Jsme rádi, že s pomocí našich zákazníků podpoříme další desítky dobročinných projektů po celé České republice. Letos budou Bertíci lidem ještě blíže, zákazníci totiž mohou o projektech z jejich okolí hlasovat jak v hypermarketech, tak i ve všech supermarketech Albert,“ říká Petra Režná.

Každý hlas má smyslRodina

Za každý nákup nad 200 korun v obchodech Albert obdrží zákazníci u pokladny jeden žeton – Bertík. Ten pak stačí vhodit do hlasovacího boxu umístěného za pokladnami. Po ukončení dvoutýdenního hlasování bude v každém regionu vyhlášen vítězný projekt, který získá od Nadačního fondu Albert částku 55 tisíc korun, druhý obdrží 35 tisíc korun.

„Žádný z místních projektů na podporu sociálně znevýhodněných dětí, o kterých zákazníci rozhodují, nezůstane poražený. Oba projekty v každém regionu od nás získají finanční prostředky na svůj rozvoj. Zákazníci si tak mohou být jisti, že každý jejich hlas má smysl,“ dodává Petra Režná.

Podrobnosti o programu Bertík pomáhá jsou k dispozici na webu Nadačního fondu Albert. Najít tady lze přehled všech projektů, pro něž je možné hlasovat v jednotlivých regionech a konkrétních prodejnách Albert. Sledovat můžete také příběhy Bertíkovy štafety, která postupně odkryla příběhy dětí, jejichž příběhy nabraly v minulosti i díky Bertíkům ten správný směr.

Charitativní kampaň Bertík pomáhá navazuje na úspěšný projekt S Bertíkem za dětským úsměvem, který v letech 1999–2012 podpořil stovky projektů, a to částkou přesahující 80 milionů korun. V loňském roce se Bertíci vrátily do hypermarketů Albert, kde zákazníci rozhodovali o téměř sedmi desítkách dobročinných projektů na podporu sociálně znevýhodněných dětí, například z dětských domovů.