Jídlo, inspirace, zdraví a čerstvost hrají hlavní roli v komunikaci Alberta od začátku loňského roku.  Albert přechází do další fáze této kampaně a chce ukázat, že je pro něj důležité, jak se jeho zákazníci stravují. „Víme, že lidé stále více přemýšlejí o tom, co jedí a hledají kvalitní a čerstvé potraviny,“ říká o pozadí kampaně Kateřina Harris, marketingová ředitelka obchodů Albert, a pokračuje: „Chceme být pomocníkem a inspirátorem, aby Češi jedli lépe. Zároveň si uvědomujeme, že každý z nás má jiné potřeby, pro každého z nás znamená jídlo něco jiného, a proto se ptáme přímo našich zákazníků, co pro ně znamená jíst lépe.“

Albert otevírá dialog se zákazníky

Nová kampaň je obsahově i vizuálně založená na společném dialogu zákazníka s Albertem. Albert se zákazníků ptá, co chápou pod slovy „jíst lépe“ a přináší jim řešení. „Ať zákazníci hledají lehké jídlo v pracovním shonu, chtějí si vychutnat křupavý chléb nebo česká rajčata, jíst zdravě či připravit pohoštění pro celou rodinu, nám na jejich přáních záleží,“ doplňuje Kateřina Harris a uzavírá: „Chceme našim zákazníkům ulehčit každý den, přinést inspiraci a nápady, ukázat, že jídlo může být radost i odměna, kterou si zaslouží.“

Nová kampaň, kterou Albert připravil ve spolupráci s agenturou VCCP Prague, se objeví v televizi, v prodejnách, na internetu i sociálních sítích. Televizní spoty Pojďme jíst lepší ovoce a zeleninu!, Pojďme jíst lepší chleba! a Pojďme mít lepší grilovačky! jsou k vidění od 22. července a mají za cíl zákazníkům ukázat inspirativní směr, kterým se Albert před rokem a půl vydal, a který chce dále rozvíjet. Tyto imageové spoty jsou doplněné také o kratší variantu zaměřenou na nabídku konkrétních produktů tak, jak jsou lidé zvyklí.

Brand kampaň