„Ve věrnostních kampaních se snažíme přinášet zákazníkům inspiraci a příležitosti k trávení volného času a po loňském úspěchu vánoční kampaně víme, že mini stavebnice jsou skvělým příkladem,“ říká Renata Zákravská z oddělení marketingu obchodů Albert a doplňuje: „Zákazníci si tak mohou rozšířit svou loňskou sbírku o nových třináct mini stavebnic LEGO. Všechny stavebnice jdou navíc kombinovat a zákazníci si tak mohou vytvářet vlastní originální modely.“

Tradiční český porcelán potěší pod vánočním stromečkem

Vedle mini stavebnic mohou zákazníci sbírat body i na kvalitní porcelánové nádobí od českého výrobce porcelánu značky Thun. V nabídce je osm různých druhů nádobí z exkluzivní limitované edice. Zákazníci mohou vybírat například ze zapékacích mís či forem na bábovku, koláč i na srnčí hřbet.

Thun

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zákazníci za každých 200 korun nákupu získají u pokladny jeden bod. Body si nalepí do sběratelské karty. K prvním dvěma startovacím bodům darovaným Albertem pak stačí nasbírat 8 bodů. „Pokud zákazníci zaplatí svůj nákup kartou Visa, obdrží další bod navíc. A když kartu Visa použijí u samoobslužné pokladny, dostanou dokonce dva body navíc,“ dodává Renata Zákravská. Za kartičku s deseti body získá zákazník slevu až 44 % na elegantní porcelánové nádobí české značky Thun nebo mini stavebnici LEGO za 19,90 korun či hrací podložku na stavění za 49,90 korun.

Více informací ke kampani s mini stavebnicemi lego jsou k dispozici na www.albert.cz/lego, kde zákazníci najdou i různé tipy na jejich kombinování. Ke kampani s nádobím Thun pak naleznou informace na www.albert.cz/thun.

LEGO