Již více než čtyři desítek prodejen Albert prošly v letošním roce modernizací a další téměř dvě desítky budou ještě do konce roku následovat. Supermarket na Florenci je dalším z letošních remodelingů, avšak je jedním ze dvou, který přináší zákazníkům nový nákupní zážitek. Unikátní je již svými vstupy, který jako jediná prodejna Albert nemá jeden, ale dva. Zároveň překvapí i svou vzdušností a přehledností nejen díky otevřenému prostoru, ale i odlišným motivům na podlaze, které pomáhají s orientací v prostoru. Mimo to je samozřejmostí nová skladba prodejní plochy, chladícího nábytku a dalšího vybavení.

Na zákazníky v prodejně čeká mnoho novinek, jako je třeba urychlení nákupu skenováním zboží v jeho průběhu. Využívat k tomu zákazníci mohou připravené skenery nebo vlastní mobilní telefony. Další inovací je chlazení ovoce a zeleniny suchou studenou párou, které zajistí delší čerstvost. Vybrané plody si pak zákazníci mohou zabalit do opakovaně použitelných sáčků Frusack vyrobených z kukuřičného škrobu. Nechybí ani výběr z více než deseti druhů suchých plodů nebo luštěnin v připravených násypnících, které je možné odsypat do připravených papírových pytlíků.

svestky florenc

 

 

 

 

 

 

 

 

Zaujme široký výběr v pekárně či exkluzivní výběr rumů

Rozšířený sortiment včetně několika jedinečných specialit uspokojí i náročnější zákazníky. Z pekárenských výrobků nabízí například bio pečivo od českého dodavatele Pekárny Kabát nebo Řemeslné pekárny Koláček. Exkluzivní novinkou v rámci všech obchodů Albert je speciální vitrína na luxusní alkohol, ve které zákazníci najdou vybrané druhy rumů.  Nakupující ocení i celý sortiment nové privátní značky kávy Perla, která je i v nabídce Fresh baru. Zákazníci se zde po větším nákupu mohou posilnit nejen touto kávou ale i zákuskem či chlebíčkem.

rumy florenc

 

 

 

 

 

 

 

 

Prodejna v centru Prahy

V důsledku celosvětové pandemie se typ zákazníků v tomto supermarketu obměnil. Všimla si toho i manažerka prodejny Ilona Völfelová: „Kvůli umístění v blízkosti metra a kousek od autobusového nádraží k nám chodívalo hodně turistů. To se ale změnilo. Teď u nás nakupují především lidé z okolních kanceláří. Máme také hodně zákazníků až z Vinohrad, kteří si tuto moderní prodejnu a celkově náš přístup k práci nemohou vynachválit.“ O spokojenost zákazníků se stará 23 zaměstnanců, kteří tvoří skvěle fungující tým.

ovoce florenc