Obchody Albert v letošní vánoční kampani přináší inspiraci k prožití Vánoc se svými blízkými. Ukazují, že je důležité myslet na své okolí a být k němu všímavý. Kampaň Albert připravil ve spolupráci s agenturou VCCP Prague a společně tak navázali na loňskou vánoční kampaň. Ta si odnesla zlaté ocenění z prestižní celosvětové soutěže Effie, kde odborná porota hodnotí efektivitu a kreativitu kampaní. Ocenění, které v České republice uděluje Asociace komunikačních agentur, v USA získala v tomto roce společnost Coca-Cola a v Německu Mercedes-Benz.

„Naše loňská vánoční kampaň ,Překvapte dárky od srdce‘ zavedla zákazníky do nezapomenutelné atmosféry vánočních svátků a inspirovala je k vlastnoruční výrobě dárků, které sice stojí více úsilí, ale o to více obdarované potěší,“ říká Kateřina Harris, marketingová ředitelka obchodů Albert, a dodává: „Těší nás, že naše vánoční kampaň měla takový úspěch. Zlaté sošky Effie si velice vážíme a doufáme, že i letošní kampaň naše zákazníky zaujme.“

10 let pomoci dětem

Cílem letošních Vánoc v Albertu je propojit rodinnou atmosféru s komunitou v místě, kde žijeme. Propojení komunit podporuje Nadační fond Albert, který letos oslavil již 10 let od svého vzniku. Po celou tuto dobu pomáhá místním komunitám, dětským domovům a dětem ze sociálně ohroženého prostředí. „Speciálně se zaměřujeme na děti ze sociálně znevýhodněných skupin, které podporujeme prostřednictvím projektů jako jsou Obchůdky, Bertík pomáhá nebo Do Alberta na praxi či vzdělávacího programu Zdravá 5. Naším cílem je vzdělávání, integrace a rozvoj dětí, které neměly v životě tolik štěstí,“ uvádí Petra Režná, manažerka Nadačního fondu Albert. Nadační fond Albert za 10 let své existence rozdělil dětem z domovů a sociálně ohroženého prostředí téměř 110 milionů korun.