• Zmrzlina či nanuk jsou symbolem léta pro 97 % Čechů. Během sezóny roste spotřeba až pětinásobně
    19.7.2017 – Léto si bez zmrzliny nedokážeme představit. Podle průzkumu řetězce Albert si osm z deseti Čechů kupuje zmrzlinu nebo nanuk během sezóny alespoň jednou týdně. Nejraději sáhneme po kusové variantě, na popularitě ale získávají i rodinná balení. V příchutích zůstávají neporažené vanilka a čokoláda, které za oblíbené označila více než polovina dotázaných. Češi si navíc za kvalitní zmrzlinu nebo nanuk rádi připlatí.
  • Bertíci budou opět pomáhat v Albertu. Úspěšný program přilákal více než stovku organizací
    12.7.2017 – Nadační fond Albert podpoří i letos desítky regionálních projektů na podporu dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí. Nový ročník charitativního programu „Bertík pomáhá“ přilákal na 140 organizací z celého Česka. O úspěšných projektech, které si rozdělí celkem 3,7 milionu korun, rozhodnou zákazníci ve více než 300 obchodech Albert po prázdninách.
  • Česká chuť garantuje skutečně český původ. Novou spolupráci s řetězcem Albert stvrdili lokální dodavatelé pod záštitou ministra zemědělství
    28.6.2017 – Albert rozšiřuje nabídku českých výrobků ve svých obchodech. Novou spolupráci stvrdili na Královéhradecku při dnešním setkání zástupci řetězce a lokálních dodavatelů pod záštitou ministra zemědělství Mariana Jurečky. Účastníci akce na místě zpečetili spolupráci podpisem a symbolickým razítkem. Všechny produkty řady Česká chuť, které najdou zákazníci v Albertu exkluzivně, splňují definici české potraviny podle zákona.
  • Nová věrnostní kampaň obchodů Albert dětem přináší Šplíchoně Mimoňů
    27.6.2017 – Obchody Albert přicházejí s novou věrností kampaní pro zákazníky. Ocení ji především děti a fanoušci nového filmu Já, padouch 3. Zákazníci získají za každých 200 korun nákupu body, které mohou vyměnit za tematické pohárky a hračky v podobě Šplíchoňů. Sběratelská kampaň potrvá od 28. června do 1. srpna 2017.
  • Albert otevřel nové distribuční centrum u Hradce Králové
    27.6.2017 – Řetězec Albert otevřel v úterý 27. června nové distribuční centrum v průmyslové zóně Březhrad u Hradce Králové. Centrum poskytne 130 nových pracovních míst a do obchodů Albert bude distribuovat na 8 tisíc nepotravinových položek. Při stavbě areálu byl kladen důraz na životní prostředí, šetrnost k přírodě a zdrojům. Budova je vybavena například úspornou LED technologií osvětlení a moderní vzduchotechnikou.
  • Kateřina Harris je novou marketingovou ředitelkou obchodního řetězce Albert
    22.6.2017 – Oddělení marketingu v obchodním řetězci Albert nově vede Kateřina Harris. Ve své roli bude zodpovědná za rozvoj značky Albert na českém trhu, in-store a lokální marketing v obchodech a také za marketingovou komunikaci v tradičních i nových médiích včetně sociálních sítí.
  • Přichází čas lehkých salátů. Do obchodů Albert putují z Polabí
    21.6.2017 – V horkých letních měsících není nic lepšího než vychutnat si lehký oběd či večeři v podobě salátu. Pokud do něj přidáte správné ingredience, připravíte si svěží a zároveň výživné jídlo. V prodejnách Albert najdete zajímavou nabídku čerstvých salátů od lokálního dodavatele z Lysé nad Labem. Mezi stálice patří ledový, hlávkový nebo římský salát, na oblibě pak rychle získávají saláty little gem.
  • Albert Excellent sous vide: Tajemství dokonale křehkého masa na gril
    15.6.2017 – Úprava sous vide je způsob pomalého vaření masa ve vakuu. Maso si tak zachová svou přirozenou chuť, šťavnatost, i vůni a potěší i ty nejnáročnější gurmány. Takto upravené maso se skvěle hodí ke grilování a hotové je doslova za pár minut. V nabídce prodejen Albert nyní najdete několik druhů mas, připravených právě touto metodou.