• Nadělte si kuchyňské spotřebiče Philips s novou sběratelskou kampaní v obchodech Albert
    11.10.2017 – V Albertu startuje nová sběratelská kampaň. Potěší všechny nadšené kuchaře. Body získané za každých 200 korun nákupu mohou zákazníci vyměnit za kuchyňské spotřebiče Philips s 60% slevou. Kampaň potrvá až do 2. ledna 2018 a představuje tak i příležitost pro pořízení praktických vánočních dárků. Díky spolupráci s Nadačním fondem Albert kampaň udělá pod stromečkem radost také dětem z dětských domovů.
  • Vyzrajte na podzimní únavu s oblíbenými pickles z českých sezónních potravin
    4.10.2017 – Dny se zkracují a slunečních paprsků ubývá. Je tady podzim. Také byste ho nejraději celý strávili doma pod peřinou s teplým šálkem v dlaních? Máme pro vás několik tipů, jak si užít toto roční období plní energie. Nastartujte svůj organismus díky pickles, neboli lehce zkvašené zelenině plné vitamínů. Produkty značky Česká chuť obsahují suroviny sklizené farmáři na českých polích. Najdete je exkluzivně v prodejnách Albert.
  • Modrá dýně Hokkaido: Podzimní novinka exkluzivně v Albertu
    27.9.2017 – Dýně každoročně na podzim dobývají české kuchyně. Jsou plné vitamínů, zasytí a skvěle vypadají. Exkluzivně v Albertu najdete novinku v podobě modré dýně Hokkaido, která vyrostla na českých polích.
  • Bertík pomáhá a rozdělí 3,7 milionu korun. Zákazníci rozhodnou o 80 regionálních projektech
    21.9.2017 – Úspěšná charitativní kampaň Bertík pomáhá se ve středu 27. září vrací do všech obchodů Albert. Zákazníci budou mít opět možnost pomoci dobročinným projektům na podporu dětí ze sociálně ohroženého prostředí z jejich blízkého okolí. Nadační fond Albert celkově rozdělí 3,7 milionu korun. Hlasování oblíbenými žetony Bertíky potrvá do 10. října 2017.
  • Bez brambor nedáme ani ránu! České chuti vládne bramborová kaše
    14.9.2017 – Brambory jsou tradiční součástí české kuchyně. Průměrný Čech zkonzumuje přibližně 70 kilogramů za rok. Podle exkluzivního průzkumu zpracovaného pro obchody Albert jsou brambory nejpopulárnější přílohou Čechů. Tři čtvrtiny z nás si bez nich nedokáže představit jídelníček. Nejoblíbenější jsou ve formě bramborové kaše. V Albertu najdou zákazníci brambory výhradně od českých dodavatelů. Ročně se jich prodá přes 20 tisíc tun.
  • Přivítejte s dětmi podzim stylově v oblečení značky Cherokee. Módní podzimní kolekci najdete exkluzivně v Albertu
    6.9.2017 – Zamilujte se do podzimu! S novou kolekcí americké značky Cherokee to nebude žádný problém. Podzimní kolekce přináší květinové vzory, módní pastelové barvy, příjemné materiály a pohodlné střihy. Exkluzivně v Albertu najdete oblečení do školy, do práce, na sport i na volný čas, nechybí ani pyžama a spodní prádlo, čerstvou novinkou v sortimentu je kolekce Baby pro miminka. Krásné a pohodlné podzimní kousky si oblíbí i malí školáci a předškoláci.
  • Češi píší rukou často a rádi. Nejčastěji kombinujeme psací a tiskací písmo, ukázal průzkum
    29.8.2017 – Psaní na papír zůstává i v dnešní době velmi oblíbené a často používané. Podle exkluzivního průzkumu řetězce Albert píše rádo 80 % dospělých Čechů, ženy pak podstatně raději než muži. Polovina populace vezme do ruky tužku či pero pravidelně každý den. Nejčastěji lidé při ručním psaní kombinují psací a tiskací písmo.
  • OBRAZEM: Albert na Chodově otevřel v novém. Zákazníky čeká pohodlný nákup v moderním prostředí
    22.8.2017 – Albert v pražském obchodním centru Chodov otevřel 14. srpna po kompletní modernizaci. Proměna proběhla v rekordně krátkém čase 16 dní. Nový koncept obchodu vychází vstříc měnícím se nákupním zvyklostem spotřebitelů, zároveň však respektuje základní potřeby zákazníků, jako je rychlost, pestrý výběr a pohodlí při nákupu. Albert na Chodově nabízí nový a bohatší sortiment, speciální oddělení s nabídkou potravin pro zdravý životní styl, exkluzivní vinotéku nebo fresh bar.