• Češi jsou v pití piva konzervativní. Upřednostňují plzeňský spodně kvašený typ a stejnou chuť beze změn
    5.8.2020 – Po světě jsme známí jako národ pivařů, ale na velké experimenty s naším oblíbeným nápojem nás moc neužije. Ve výběru jsme stále konzervativní patrioti. Preferujeme piva z tradičních velkých pivovarů a víme, že pivo jedné značky má chutnat stále stejně. I přes širokou nabídku speciálů, svrchně kvašených piv a různých druhů radlerů u nás vítězí česká piva plzeňského typu. Vyplývá to z průzkumu obchodů Albert, který uskutečnily při příležitosti Mezinárodního dne piva.
  • Cestujte se svými dětmi do světa českých pohádek, inspiruje Albert v nové kampani
    4.8.2020 – Otevřete knížku a vezměte svého malého posluchače na cestu do království plného napínavých, veselých i vtipných příběhů. Pravidelné společné čtení pomáhá rozvíjet dětskou fantazii, slovní zásobu, paměť či soustředění. Vypravte se do světa tradičních českých pohádek se sběratelskou kampaní od Alberta. Startuje 5. srpna a potrvá do 22. září.
  • Albert pokračuje v plánovaných investicích. V Jesenici u Prahy otevřel nový koncept prodejny
    30.7.2020 – I navzdory koronavirové situaci Albert pokračuje v plánovaných investicích a otevírá další rekonstruované prodejny. Ta jesenická byla otevřena minulý týden a je letos již třicátá šestá, v řadě ohledů je ale výjimečná. Prodejna představuje nový koncept pro rychlejší a pohodlnější nakupování a je prvním Albertem v tomto formátu. Zákazníkům přináší řadu novinek, jako je skenování zboží během nákupu, systém suché páry v oddělení ovoce a zeleniny pro udržení čerstvosti, nebo možnost nakoupit bezobalově luštěniny či suché plody.
  • V Chrudimi otevřel modernizovaný hypermarket Albert. Nabízí moderní a pohodlné nakupování
    23.7.2020 – V minulém týdnu otevřel pro zákazníky nově zrekonstruovaný hypermarket Albert v Chrudimi. Po rychlé třítýdenní přestavbě přivítal zákazníky příjemným moderním prostředním i novým vybavením, které zajistí pohodlný a příjemný nákup. Prodejna přináší řadu inovací, mezi něž patří také nová chladící zařízení, oddělení zdravého stravování nebo rozšířená zóna se samoobslužnými pokladnami.
  • Albert využil koronavirové odstávky na centrále ke kompletní rekonstrukci
    15.7.2020 – Albert využil období koronakrize, kdy zaměstnanci pracovali z domova v režimu home office, a zrekonstruoval pro ně centrálu. Větší část je již hotová a páska u prvního dokončeného patra se stříhala již 1. června, ještě s rouškami na ústech a za malé přítomnosti pracovníků. V té době totiž platilo bezpečnostní rozdělení na dva týmy, které se po týdnech střídaly.
  • Albert zrychluje vývoj robotických technologií, budou doplňovat zboží i uklízet a sanitovat povrchy
    9.7.2020 – Krize způsobená nemocí COVID-19 urychlila inovace mimo jiné i v robotických technologiích. Albert v Nizozemsku vyvíjí robotické rameno, které bude doplňovat zboží do regálů, skenovat chybějící položky a upravovat vystavení. Vyhlásil také soutěž na autonomního úklidového robota.
  • Obchody Albert zkrátily účtenky. Ušetří až 71 tun pokladní pásky
    1.7.2020 – Albert zkrátil účtenky. V nové podobě si zákazníci odnáší informace o nákupu na papírku téměř o 8 centimetrů kratším. Při stamilionových objemech transakcí za rok jde o úsporu 20 tisíc kilometrů pokladní pásky, což je polovina obvodu celé zeměkoule. Odhadem se tak ušetří 71 tun termopapíru.
  • Kuchtíci změřili síly v kuchařské soutěži Finále Zdravé 5. Zápolení si užili i na dálku
    25.6.2020 – Ani karanténní opatření a koronakrize nezabránily pokračování populární kuchařské soutěže. Osmý ročník se odehrál online a malí kuchaři z mateřských školek, základních škol, dětských domovů i neziskových zařízení připravovali v soutěži Finále Zdravé 5 svačinky podle vlastních originálních receptů. Na vítěze čekala odměna v podobě kuchařského kurzu. Celkem se letos do soutěže zapojilo přes 130 týmů.