V současné době společnost AHOLD Czech Republic, a.s. zaměstnává více než 10 000 zaměstnanců. Tímto se řadí mezi největší zaměstnavatele v zemi. Provozuje prodejny ve všech krajích České republiky. Řetězec Albert se v souladu se svou strategií důrazně zaměřuje na kvalitu a čerstvost potravin a na spolupráci s regionálními dodavateli. Zákazníkům rovněž nabízí širokou paletu výrobků pod vlastními značkami, v současnosti se jedná o tyto čtyři řady:

  • Albert Excellent: speciální sortiment nejlepší kvality
  • Albert Bio: sortiment produktů v bio kvalitě
  • Albert Quality: atraktivní a široká nabídka kvality srovnatelná se značkovými výrobky
  • BASIC: levné a přesto kvalitní výrobky do každé domácnosti 

Neustále se snaží vytvářet lepší podmínky k nákupu. V roce 2011 odstartoval projekt ONE, který zákazníkům přinesl hodně novinek v podobě otevřeného tržiště s pestrou nabídkou ovoce a zeleniny, úseku čerstvých ryb, nově použitých materiálů, díky kterým se zákazníci cítí na prodejně příjemněji, a spoustu dalšího.

Řetězec Albert na sebe jako první na českém trhu upozornil unikátními marketingovými kampaněmi. Díky ojedinělé spolupráci s mezinárodní iniciativou Vím, co jím Albert nabízí zdraví prospěšné potraviny pod vlastními značkami Albert Quality a BASIC. Společnost se rovněž zabývá zkvalitňováním komunikace se zákazníky. V roce 2012 spustila své oficiální stránky Albert ČR na sociální síti Facebook. Od roku 2009 se rovněž zabývá CSR aktivitami, a to prostřednictvím Nadačního fondu Albert.

Všichni zaměstnanci se řídí etickým kodexem. (http://www.albert.cz/o-nas/o-spolecnosti/eticky-kodex/)

Všechny osoby, které jsou přítomny v prostorách prodejen Albert, se řídí domovním řádem. (http://www.albert.cz/o-nas/o-spolecnosti/domovni-rad/)