logo Albert

Obchody Albert najdou zákazníci ve všech krajích po celé České republice. Mottem Alberta je „Stojí za to jíst lépe“ - ukazuje tím, že vychází vstříc měnícím se potřebám zákazníků. Chce být pomocníkem při výběru potravin, inspirátorem a zákazníkům ve všech svých obchodech představovat, že jídlo je radost.

Obchody Albert nabízí zákazníkům několik privátních značek. Nejširší z nich je řada Albert, která zahrnuje výrobky srovnatelné se značkovými, ale za nižší ceny. Řada Albert Excellent nabízí špičkové produkty, které už zákazníci nemusí hledat ve specializovaných prodejnách. V řadě AH Basic jsou pak produkty denní spotřeby za skvělé ceny.

Exkluzivně v Albertu najdou zákazníci produkty značky Česká chuť, která garantuje český původ, všechny výrobky této řady splňují definici české potraviny, kterou stanovuje Zákon o potravinách. Exkluzivní řada Nature’s Promise zahrnuje produkty, které vychází vstříc potřebám současných zákazníků i těch, kteří musí, či chtějí jíst bez lepku, laktózy nebo hledají veganské či bio výrobky. Albert Fresh Bistro je nejen ucelená řada výrobků, ale unikátní koncept rychlého a zdravého stravování z kvalitních čerstvých surovin. V Albertu naleznou zákazníci také produkty americké módní značky Cherokee a kosmetiku Etos s více než stoletou tradicí. 

Společnost se rovněž zabývá zkvalitňováním komunikace se zákazníky. V roce 2012 spustila své oficiální stránky Albert ČR na sociální síti Facebook a v roce 2014 stejnojmenný účet na Twitteru.

Albert chce být odpovědným podnikatelem ve všech komunitách, kde působí a podporuje rozvoj lokálních komunit včetně spolupráce s českými dodavateli i potravinovými bankami, stejně jako zdravý životní styl. CSR aktivity Alberta zastřešuje Nadační fond Albert, který již od roku 2009 podporuje jak vzdělávání, integraci a rozvoj dětí ze sociálně znevýhodněných skupin, tak zdravý životní styl dětí i jejich rodičů. Zdravé stravování podporuje Nadační fond Albert prostřednictvím vzdělávacího programu Zdravá 5, který přibližuje dětem principy zdravé výživy a zdravého životního stylu. Sociálně znevýhodněné děti fond podporuje prostřednictvím hlasování zákazníků v rámci programu Bertík pomáhá a projekty Obchůdky s Albertem a Do Alberta na praxi. 

Zaměstnanci naší společnosti se řídí etickým kodexem.

Všechny osoby včetně našich zákazníků, které jsou přítomny v prostorách prodejen Albert, se řídí domovním řádem.