Newsroom
Informační servis společnosti Albert ČR

Užijte si stylové chataření a chalupaření se sběratelskou kampaní v Albertu

Češi jsou známí svou oblibou chat a chalup. Právě chataře a chalupáře potěší nová sběratelská kampaň od Alberta, díky které si budou moct stylově dovybavit svou druhou domácnost. Nabízí produkty značky Thun, ETA a Fiskars, které se hodí do kuchyně nebo na zahradu. Kampaň startuje 11. května

Se stoupajícími teplotami se stále více lidí vydává na své chaty a chalupy a začíná se připravovat na nadcházející letní sezonu. Letošní chataření bude díky sběratelské kampani v Albertu jedna radost. „V posledních letech vzrostla i kvůli covidovým opatřením obliba chat a chalup, proto jsme si pro zákazníky připravili jedinečné produkty nejen pro víkendovou pohodu,“ vysvětluje Jaroslav Anelt, z oddělení marketingu obchodů Albert.

Zákazníci tak mohou sbírat body na kvalitní nádobí značky Thun, jako je salátová a kompotová mísa či hluboké a mělké talíře, a získat tyto produkty se slevou až 48 %. Pro pořádek v kuchyni se pak bude skvěle hodit například stojan na příbory či krájecí deska z bambusu se struhadlem a miskami. Chybět pak nesmí sušička na ovoce od značky ETA, která pomůže se zpracováním plodů ze zahrady, či pečenka na skvělé moučníky a přenosné rádio k bazénu či na ryby.

Zahradu je třeba také zvelebit
V kampani jsme mysleli i na zahrádkáře, kteří nedají dopustit na své záhonky a ovocné stromy. Proto jsme zařadili do nabídky také několik produktů značky Fiskars, které skvěle poslouží pro úpravy a zastřihávání menších keřů či stromků,“ dodává Jaroslav Anelt. Zákazníci mohou za nasbírané body získat od značky Fiskars například zahradní nůžky, škrabku či univerzální nůž, a to se slevou až 45 %.

Ještě snadnější nákup s body navíc

Tak, jako při každé sběratelské kampani, získají zákazníci za každých 200 korun vynaložených na nákup zboží v obchodech Albert jeden bod. Body navíc lze získat i za partnerské produkty, které jsou označeny vždy v aktuálním letáku. V této kampani sbírají zákazníci pouze osm bodů. Místo původních dvou dává Albert jako dárek body tři v případě klasické papírové kartičky. Při využití aplikace Můj Albert získají místo tří bodů dokonce čtyři.

Věrnostní kampaň probíhá v obchodech Albert od 11. května do 2. srpna 2022, nebo do vyčerpání zásob. Více informací, přehled produktů a úplná pravidla najdou zákazníci v informačních letáčcích, v aplikaci Můj Albert, obchodech Albert nebo na webových stránkách www.albert.cz/chalupa.

sc chalupa

Přečíst další článek