Nová sběratelská kampaň v Albertu je provoněná kávou
K ranním rituálům mnoha z nás patří dobrá káva. Pro ještě pohodlnější a stylovější požitek připravil Albert sběratelskou kampaň na kávovou kolekci. „Káva naší vlastní značky Perla se u zákazníků těší velké oblibě. Proto jsme se rozhodli jim nabídnout ucelenou řadu produktů, která pokrývá skladování, přípravu a konzumaci kávy doma i na cestách. Rádi bychom jim tímto způsobem zpříjemnili jejich kávový rituál,“ vysvětluje smysl kampaně Jaroslav Anelt z oddělení marketingu obchodů Albert.
Zákazníci tak mohou sbírat body na dvoustěnné skleněné hrnky, termohrnky, lžičky či dózu s logem kávy Perla. Aby příprava kávy probíhala ještě snadněji a ve stejném stylu, mohou zákazníci sbírat body i na Frenchpress či Mocca konvici, a doplnit tak svou kolekci produktů Perla. „Pro ty, kteří mají raději kapslovou kávu, jsme přichystali kávovar Dolce Gusto. V nabídce nechybí ani varná konvice značky Tefal,“ dodává Anelt. Produkty jsou k dostání ve všech hypermarketech a supermarketech Albert, a to se slevou až 60 %.
Kratší než běžně
Tato kampaň je o něco kratší, než jsou zákazníci zvyklí, trvá pět týdnů. Sbírá se v ní pouze 8 bodů. Za každých 200 korun vynaložených na nákup zboží v obchodech Albert získají jeden bod. Od Alberta ale dostanou jako dárek čtyři body navíc při sbírání v aplikaci Můj Albert, s papírovou kartičkou body tři. Body navíc lze pak získat za nákup partnerských produktů.
Věrnostní kampaň probíhá v obchodech Albert od 5. října do 8. listopadu 2022, nebo do vyčerpání zásob. Více informací, přehled produktů a úplná pravidla najdou zákazníci v informačních letáčcích, v aplikaci Můj Albert, obchodech Albert nebo na webových stránkách www.albert.cz/kava.