Albert posiluje svou značku zaměstnavatele. Spouští kampaň „Práce, která dává smysl“
„V Albertu jsme jedna velká rodina. Tu tvoří příznivá firemní kultura, otevřená komunikace a také péče o zdraví, která je pro Albert vlastní. Díky tomu, že jsme v průběhu let vybudovali pevné základy spokojenosti, mezi něž patří odměňování i nefinanční benefity, můžeme pracovat na rozvoji věcí, které utváří skutečnou spokojenost zaměstnanců. A teď nastal i ten správný čas hovořit o Albertu jako zaměstnavateli i v marketingové kampani,“ vysvětluje Ctirad Nedbálek, personální ředitel Alberta.
„Naše péče o zaměstnance se dlouhodobě projevuje i v každoročním průzkumu spokojenosti zaměstnanců. Spokojenost je na úrovni 87 %. Právě touto kampaní bychom rádi posílili vnímání toho, co děláme pro naše zaměstnance a také, co zase oni dělají pro zákazníky,“ doplňuje Ctirad Nedbálek.
Propojení s marketingovou komunikací k zákazníkům
Albert se dlouhodobě zaměřuje na to, aby lidem pomáhal jíst a žít lépe. Zákazníkům nabízí stále více zdravých potravin, včetně BIO produktů. Nabízí široký sortiment lokálních potravin, soustředí se na původ potravin i nepotravinového zboží, stejně tak jako na odpovědnost a důvěryhodnost svých dodavatelů. Podporuje komunity a klade důraz na životní prostředí. Právě smysluplnost práce v Albertu je tématem kampaně. Jejími hlavními aktéry jsou zaměstnanci, jejichž práci a hodnoty bude představovat.
Přírodu, zdraví a lokálnost Albert nově akcentuje i ve své marketingové kampani. Právě tu doplňuje i část se zaměstnanci. Ať už se tedy jedná o zákazníky či zaměstnance, Albert se stará o stejné hodnoty.