Náplní každé z jeho třísměnného provozu je příjem zboží. „Na počítači zjistím, jaké přijelo zboží od dodavatelů . Na starosti mám jídlo, drogerii a balené vody. Počítačový systém pak odešle řidiči auta SMS s číslem rampy, kde na něj čekám,“ vysvětluje Miroslav a pokračuje: „Řidič vyskladní zboží, já to pomocí skeneru a štítcích na paletách překontroluji a když je vše v pořádku, potvrdím řidič doklad a jdu na další auto.“

Minimum vyložených aut za směnu je 11, Miroslav jich zvládne i 16. „Začínal jsem jako vychystávač a asi po roce jsem povýšil na pracovníka fyzického příjmu. Další žebříčkem v postupu je kancelářská práce, ale mě teď tohle baví. Navíc pracuji na suchém skladu, takže tady nemáme takovou zimu jako kolegové na chlazeném,“ zakončuje Miroslav, který také využívá podnikový svoz autobusem. Jeho bydlištěm je totiž Mělník.