Martin, Quality Manager

Jsou věci, které se nám zdají samozřejmé - jdeme do obchodu nakoupit čerstvou zeleninu, pěkné ovoce, čerstvé maso, vonící pečivo... Zdá se to jednoduché, ale není - je v tom obrovské množství lidské práce a zodpovědnosti. Za tím vším je systém - systém, který stanovuje co, jak a kdy máme udělat, kdo to má udělat, stanovuje podmínky, stanovuje dobu. Každý článek potravinářského řetězce musí být zajištěn tak, aby zaručil zdravotní nezávadnost potravin, které nabízíme zákazníkovi. Vybudování systému sledování kritických bodů (HACCP) a kontrolu všech rizik při příjmu, skladování, distribuci a prodeje potravin zajišťuje oddělení kvality. Jsme součástí velké organizace a to, co požadujeme, vyhovuje ne vždy a ne všem. Je to ale práce, která má smysl, která vyžaduje přesvědčení a ochotu někdy jít do konfliktu, která má svoje pravidla a která určitě pomáhá společnosti Ahold jít správným směrem. Základ pro naši práci je pochopení, respekt a snaha se zlepšovat. Můžeme nastavit jakákoliv pravidla, ale bez spolupráce našich kolegů na DC, district managerů, manažerů prodejen, ale také každého jednotlivého zaměstnance by byl i ten nejdokonalejší systém nefunkční.

Kontrolujeme značení, etikety, testujeme nové a stávající vlastní značky, stahujeme nevyhovující výrobky z prodeje, provádíme audity na prodejnách a u našich dodavatelů. Práce pro oddělení kvality je zodpovědná, různorodá a zajímavá. Myslíme si, že jsme dobrý tým a snažíme se pracovat tak, aby si to mysleli i ostatní...