Skip
Albert logoAlbert logo

Welcome!

My profile
Menu
LETÁKYRECEPTY
MŮJ ALBERT
Garance kvalityÚplná pravidla

Úplná pravidla garance

Tato garance je zaměřena na spokojenost zákazníka se zakoupeným výrobkem, např. zakoupené jahody jsou dle zákazníka málo červené nebo málo sladké – v tomto případě se uplatňují pravidla z této garance.

Poskytnutí této garance představuje benefit pro zákazníka nad rámec povinností stanovených příslušnými právními předpisy. Pakliže zákazník zboží reklamuje, tedy neuplatňuje zde popsanou 100% garanci kvality a garanci vrácení peněz, je třeba postupovat v souladu s postupem pro vyřizování reklamací (reklamační řád).

1. PRAVIDLA GARANCE:

GARANCE SE VZTAHUJE:

  • Veškeré potraviny zakoupené na prodejně Albert
  • Drogistický sortiment (kosmetika, drogerie, hygiena a hygienické papírové produkty, péče o zuby)
  • Krmiva pro zvířata

POZOR: Z garance jsou vyloučeny alkoholické nápoje, tabákové výrobky. Z garance jsou rovněž vyloučeny gastro provozy (restaurace/kavárny)

2. OMEZENÍ GARANCE

  • Garance je platná do 31. 12. 2024
  • Tato Garance neplatí pro nákup zboží prostřednictvím aplikace Albert Domů Zdarma.

3. PODMÍNKY PRO UZNÁNÍ GARANCE

Garance se uplatňuje na Info-koutku / Info-pokladně.

Vrácení zboží za peníze bude zákazníkovi umožněno po splnění níže uvedených podmínek.

Pro 100% uznání garance je nutné, aby zákazník přinesl:

  • Min. 85 % původního množství zboží, které zákazník zakoupil, včetně originálního obalu a etikety společnost Albert Česká republika s.r.o. si vyhrazuje možnost posouzení, zda byl limit v konkrétním případě splněn)
  • Při zakoupení více kusů jednoho zboží smí zákazník uplatňovat garanci max. ohledně 3 ks zboží s tím, že spotřebovat smí zákazník max. 15 % z 1 kusu produktu
  • V rámci jednoho nákupu smí zákazník uplatnit garanci max. na 3 druhy zakoupeného zboží.
  • V případě kartonového / množstevního balení (tzv. multipack), smí zákazník spotřebovat max. 15 % z 1ks produktu v balení (tzn. ostatní ks v balení musí zůstat nedotčeny)
  • V případě uplatnění garance u produktů, na kterých byla nastavena POS akce 1+1, 2+1 apod. musí zákazník vrátit všechny produkty (tzn. v případě 1+1 oba produkty, 2+1 všechny 3 produkty, atd.) s tím, že vyplacenou dostane pouze částku, kterou za produkty skutečně zaplatil (1+1 pouze za 1 výrobek, 2+1 pouze za 2 výrobky), spotřebováno smí být max. 15 % z 1 ks produktu (tzn. ostatní ks, které jsou k produktu poskytnuty jako součást akce, musí zůstat nedotčeny)
  • Originální účtenku

Garanci lze uplatnit nejpozději 3 dny po zakoupení výrobku (tzn. den nákupu + 2 následující), zároveň však nejpozději v poslední den spotřeby/minimální trvanlivosti garancí krytého zboží.

U potravin podléhající rychlé zkáze (bez data spotřeby/minimální trvanlivosti na etiketě) lze garanci uplatnit neprodleně po nákupu zboží, nejpozději 1 den po nákupu.

POZOR: Uznání garance je možno odmítnout v případě jejího zřejmého či opakovaného zneužití ze strany zákazníka.

Garanci smí zákazník uplatňovat na prodejně, kde výrobek zakoupil. Nicméně když zákazník bude uplatňovat garanci v jiné prodejně, než ve které zboží nakoupil, a prodejna příslušný výrobek má v sortimentu v aktivním stavu, musí prodejna zákazníkovi umožnit garanci uplatnit.

4. Vracení ceny zboží:

Částka bude zákazníkovi vrácena vždy v hotovosti v Kč bez ohledu na to, jakým způsobem výrobek zaplatil.