Čerstvé produkty od regionálních dodavatelůrebrand logo

Na zákazníky hypermarketu Albert v Brně v ulici Vídeňská čeká řada novinek, jako je změna uspořádání vybraných úseků prodejny a sortimentu. Ten bude rozšířen zejména o výrobky vlastních značek BASIC, Albert Quality, Albert Excellent a Albert Bio. Oddělení pečiva denně nabídne vlastní čerstvé pekařské výrobky doplněné o oblíbené produkty od regionálních dodavatelů jako je OSPEK, Původní bílovická pekárna, Karlova pekárna a Pekařství Balabán. Zaměstnanci navíc několikrát denně pečou pro zákazníky čerstvé pečivo přímo
na prodejní ploše.

Velkou proměnou prošel úsek ovoce a zeleniny, který je nyní uspořádán ve stylu skutečného tržiště. Zákazníci zde najdou produkty vypěstované nejen lokálními farmáři, ale také exotické plody. Ovoce a zelenina budou ode dne otevření k dostání s 30% slevou a to až do 24. března.

Obchodní řetězec Albert dlouhodobě spolupracuje s regionálními dodavateli a farmáři. Proto spustil sběratelskou kampaň s názvem „U nás na farmě“, která poběží až do konce března. Ta zábavnou formou představuje, jak to chodí na farmě a jakým způsobem se dostávají produkty od farmářů až na pulty obchodů. Záštitu nad kampaní převzalo Ministerstvo zemědělství České republiky. 

To nejlepší z obou značek

„Pohodlí a spokojenost zákazníků je pro nás vždy na prvním místě. Snažíme se tedy o co nejplynulejší přechod prodejny ze značky INTERSPAR pod značku Albert,“ uvádí Michal Pavelka, viceprezident pro operační oddělení obchodního řetězce Albert. „Proces přestavby trvá pouhé dva dny, kdy je prodejna pro zákazníky uzavřena“, dodává Michal Pavelka.

O tom, že spojení toho nejlepšího z Alberta a SPARu se vydařilo, svědčí i výsledky zákaznického výzkumu, realizovaného mezi zákazníky již přeměněných prodejen, podle kterého:

  • 94 % zákazníků pozitivně hodnotí kvalitu masa,
  • 96 % zákazníků uznává, že v Albertu najde dostatek českých produktů,
  • 98 % zákazníků vnímá nové oddělení ovoce a zeleniny jako místo, kde je sortiment vždy čerstvý,
  • a dokonce 100 % dotázaných zákazníků hodnotí zaměstnance Alberta jako vstřícné a nápomocné.

Slavnostní otevření prodejny

V den slavnostního otevření budou zákazníkům k dispozici hostesky, které pomohou s orientací v nově uspořádané prodejně. Při nákupu nad 300 Kč obdrží každý nakupující oblíbenou kuchařku Albert v kuchyni od jara do zimy jako dárek. Všichni příchozí mohou od středy až do soboty 14. března ochutnat výrobky z oddělení masa, vybrané produkty ze sortimentu ovoce a zeleniny, pečiva a vlastních značek Albert.  

Hypermarket Albert v Brně v ulici Vídeňská bude otevřen každý den od 7 do 22 hodin. Přilehlá INTERSPAR Restaurace zůstává i nadále v provozu v nezměněné podobě. Dochází pouze k jejímu přejmenování na Restaurace.

Albert získal ocenění Národní cena kvality

Obchodní řetězec Albert získal v roce 2014 již podruhé prestižní ocenění Národní cena kvality České republiky v kategorii Excelence. Tato kategorie je určena pro společnosti, které trvale dosahují a udržují vysokou úroveň své výkonnosti. 

Novinky z prodejen Albert najdete také na webových stránkách www.albert.cz, a na Twitteru www.twitter.com/albertcesko. Aktuální informace o přeměnách prodejen INTERSPAR na prodejny Albert v jednotlivých lokalitách jsou rovněž dostupné na webových stránkách http://www.albert.cz/spojeni.

Infografika Spar - Albert