Zákazníci hledají v dnešní době, více, než kdy jindy, způsoby, jak chytře nakupovat To znamená, že se zaměřují nejen na cenu, ale ještě více na poměr ceny a kvality. Pod značkou BASIC, která přichází s jednoduchým designem, tak najdou široký sortiment základních výrobků v dobré kvalitě. Důležitým kritériem přitom je pro BASIC také cenové hledisko.

BASIC je úplně nová řada produktů, nejedná se o nahrazení existující značky Euroshopper, ta do konce roku 2014 zmizí z naší nabídky,“ říká Judita Urbánková, ředitelka komunikace společnosti Ahold Czech Republic. „ BASIC nabízí široký sortiment výrobků s dobrou kvalitou za cenu, která je nejnižší v dané kategorii,“ doplňuje Judita Urbánková.

185 produktů BASIC je již v prodeji, přičemž další sortiment bude zaváděn postupně v průběhu letošního roku. Do konce roku by jich mělo být kolem čtyř set. Společnost Ahold spolupracuje ve velké míře při výrobě těchto produktů s českými dodavateli, současně využívá evropských zdrojů.

„Zákazníci pod značkou BASIC najdou položky ze všech kategorií trvanlivých a čerstvých potravin, čisticí prostředky, drogistické výrobky i potřeby pro úklid, které jsou denně používány v domácnostech. Mezi tyto výrobky patří například mléko, mléčné výrobky, minerální vody, šťávy, těstoviny, rýže, ale také krmivo pro psy či hygienické potřeby,“ dodává Judita Urbánková.

V rámci zavádění nové vlastní značky BASIC budou v prodejnách Albert probíhat ochutnávky, takže se zákazníci budou moci sami přesvědčit o kvalitě výrobků. Společnost Ahold navíc 100% ručí za kvalitu zboží, takže v případě, že by zákazníci nebyli s výrobky spokojeni, je jim garantováno okamžité vrácení peněz.