Zákazníci se stále častěji zaměřují nejen na cenu, ale také na poměr ceny a kvality. Pod vlastní značkou BASIC, která přichází s jednoduchým designem, tak najdou široký sortiment základních výrobků v dobré kvalitě. Důležitým kritériem je přitom pro BASIC také cenové hledisko.

„Velmi nás těší, že si naši zákazníci novou vlastní značku BASIC oblíbili. Další sortiment budeme postupně zavádět v průběhu letošního roku. Do konce roku by tak mělo být v prodejnách kolem čtyř set výrobků s logem BASIC. Albert ve velké míře spolupracuje při výrobě těchto produktů s českými dodavateli,“ říká Judita Urbánková, ředitelka PR a komunikace obchodního řetězce Albert.

V prodeji je již téměř 250 produktů. Sortiment značky BASIC se obohatil o mléčné výrobky, konkrétně o trvanlivé a kondenzované mléko, různé druhy smetany nebo o mléčnou rýži s příchutí čokolády. K vlastní značce sirupů a slazených nápojů nově přibyly džusy, ovocné nápoje a nektary. Novinkou v segmentu nápojů jsou také energy drinky.

S blížící se grilovací sezónou nabízíme našim zákazníkům také rozšířenou nabídku koření, ostrý nebo jemný kečup. V sortimentu suchých potravin reprezentují BASIC instantní polévky, rajčatový protlak, rozinky, arašídy a sladké perníky s polevou.

V prodejnách Albert ale nezapomínáme ani na domácí mazlíčky. Pro psy nabízíme několik druhů masových paštik a pro kočky podestýlku nebo kompletní krmivo s drůbežím masem.