Čerstvé produkty od regionálních dodavatelůrebrand logo

Hypermarket Albert v Teplicích svým zákazníkům představí nové uspořádání vybraných úseků prodejny a sortimentu. Ten bude rozšířen zejména o výrobky vlastních značek Albert Quality, BASIC, Albert Excellent a Albert Bio. Velkou proměnou prošel úsek ovoce a zeleniny, který je nyní uspořádán ve stylu skutečného tržiště. Zákazníci zde najdou produkty vypěstované lokálními farmáři, ale také výběr exotických plodů. Ovoce a zelenina budou v den otevření k dostání s 50% slevou, od následujícího dne pak zákazníci nakoupí sortiment ovoce a zeleniny o 30 % levněji, a to až do 24. března. Další zajímavou akcí bude sleva na maso ve výši 20 % od pátku 13. března do soboty 14. března.

Oddělení pečiva denně nabídne široký sortiment pekařských výrobků doplněný o produkty od místních dodavatelů. Oblíbené pekařské výrobky na prodejnu denně vozí pekařství Mocca Plus a PECUD. Zaměstnanci navíc několikrát denně pečou pro zákazníky čerstvé pečivo přímo na prodejní ploše.

Obchodní řetězec Albert dlouhodobě spolupracuje s regionálními dodavateli a farmáři. Proto sběratelskou kampaň s názvem „U nás na farmě“, která poběží až do konce března. Ta zábavnou formou představuje to, jak to chodí na farmě a jakým způsobem se dostávají produkty od farmářů až na pulty obchodů. Záštitu nad kampaní převzalo Ministerstvo zemědělství České republiky. 

To nejlepší z obou značek

„Snažíme se o co nejplynulejší přechod prodejny ze značky INTERSPAR pod značku Albert s ohledem na to, aby bylo z obou značek zachováno to nejlepší,“ uvádí Michal Pavelka, viceprezident pro operační oddělení obchodního řetězce Albert. „Úsek lahůdek a masa tak například zůstává prakticky beze změny, sortiment kosmetiky a nepotravinového zboží kopíruje nabídku Alberta,“ dodává Michal Pavelka.

O tom, že spojení toho nejlepšího z Alberta a SPARu se vydařilo, svědčí i výsledky zákaznického výzkumu, realizovaného mezi zákazníky již přeměněných prodejen, podle kterého:

  • 94 % zákazníků pozitivně hodnotí kvalitu masa,
  • 96 % zákazníků uznává, že v Albertu najde dostatek českých produktů,
  • 98 % zákazníků vnímá nové oddělení ovoce a zeleniny jako místo, kde je sortiment vždy čerstvý,
  • a dokonce 100 % dotázaných zákazníků hodnotí zaměstnance Alberta jako vstřícné a nápomocné.

Slavnostní otevření prodejny

V den slavnostního otevření budou zákazníkům k dispozici hostesky, které pomohou s orientací v nově uspořádané prodejně. Všichni příchozí budou moci od středy až do soboty 14. března ochutnat výrobky z oddělení masa, ovoce a zeleniny, pečiva a produkty vlastních značek Albert. Při nákupu nad 300 Kč navíc každý nakupující obdrží oblíbenou kuchařku Albert v kuchyni od jara do zimy jako dárek.

Hypermarket Albert v Teplicích v ulici Nákladní bude otevřen každý den od 7 do 22 hodin. 

Albert získal ocenění Národní cena kvality

Obchodní řetězec Albert získal v roce 2014 již podruhé prestižní ocenění Národní cena kvality České republiky v kategorii Excelence. Tato kategorie je určena pro společnosti, které trvale dosahují a udržují vysokou úroveň své výkonnosti. 

Novinky z prodejen Albert najdete také na webových stránkách www.albert.cz, a na Twitteru www.twitter.com/albertcesko. Aktuální informace o přeměnách prodejen INTERSPAR na prodejny Albert v jednotlivých lokalitách jsou rovněž dostupné na webových stránkách http://www.albert.cz/spojeni.

Infografika Spar - Albert