Volba spotřebitelů logoOcenění přímo od spotřebitelů si velmi vážíme. Jsme rádi, že nám touto cestou naši zákazníci vyjadřují podporu, za kterou jim děkujeme,“ říká Dagmar Krausová, tisková mluvčí obchodního řetězce Albert. „Získání prvního místa ve  třech kategoriích je pro nás velkým úspěchem také vzhledem k silné konkurenci ostatních produktů. Je to pro nás důkaz toho, že vlastním značkám Albert zákazníci důvěřují,“ dodává Dagmar Krausová.

První ocenění získaly 100% džusy a nektary vlastní značky Albert Quality. U nich hodnotitelé mimo jiné kladně posoudili jasné rozlišení na obalech, zda se jedná o džus ze 100% ovoce, nebo o nektar.

Ocenění v kategorii Zmrzliny si odnesly smetanové nanuky vlastní značky Albert Excellent s příchutěmi vanilka a mandle, při jejichž výrobě je používána čokoláda s UTZ certifikací. Hlavním cílem certifikace UTZ je zlepšit životní a sociální podmínky producentů kakaa v třetím světě, ale také dodat zákazníkům co nejkvalitnější výrobek.

V kategorii Balená masa pak uspěly prémiové produkty značky Albert, které pocházejí z různých koutů světa.Džus AQ

Program Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka již patnáctým rokem monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky uvedené na český trh rychloobrátkového zboží během předchozího roku a půl. Oceněné produkty byly vyhlášeny na základě průzkumu, který provedla agentura Median na reprezentativním vzorku 4 000 respondentů. Do letošního ročníku bylo přihlášeno celkem 145 produktů v rekordních 48 potravinářských a drogistických kategoriích.

maso premiumzmrzlina AEXC