Kromě studentských a absolventských programů, které by měly mladým lidem pomoci v začátcích kariéry ve velkých firmách, byla hodnocena například i efektivita jejich komunikace. Hlasování se zúčastnili studenti s nejlepšími studijními výsledky v daném odvětví.

„Vítězným firmám mohou jejich konkurenti jen závidět. Neexistuje lepší postavení na trhu práce, než když výkvět mladé generace vnímá firmu  jako své vysněné zaměstnavatele. V době, kdy se v některých oblastech mezi sebou firmy přetahují o každou kvalitní pracovní sílu, to platí dvojnásob,“ uvedl v oficiální tiskové zprávě Asociace studentů a absolventů ministr průmyslu a obchodu Jan Mládek.

Společnost Ahold Czech Republic se umístila na druhém místě v kategorii Obchod a mezi širokospektrálními obchodníky se zaměřením na jídlo ovládla první příčku. Vděčí tomu mimo jiné i za svůj kladný přístup ke studentům, jimž jsou nabízeny různé programy podporující kariérní růst, jako například program Summer Internship.

„Albert nabízí studentům vhodné místo k jejich vlastnímu růstu a uplatnění teoretických znalostí. Program Suummer Internship, umožňující praxi již během studia, loni využila desítka studentů. Letos se jej chystáme opět otevřít, zajímavé pracovní příležitosti u nás však najdou také absolventi. Odvětví retailu se velmi dynamicky vyvíjí, jeho široký záběr představuje ideální příležitost k učení se novým věcem,“ říká Jiří Mareček, ředitel komunikace obchodního řetězce Albert.

Díky hlasování tak vysokého množství studentů byla každé společnosti navíc poskytnuta i zpětná vazba v tom, co by mělo být z hlediska přístupu k nejmladší generaci vylepšeno. Tuto vazbu chce využít také společnost Ahold Czech Republic, jejíž strategií je neustálé zdokonalování a zlepšování svých aktivit. Za tyto snahy byla v prosinci roku 2015 již potřetí odměněna Národní cenou kvality v kategorii Excelence.

Společnost Ahold Czech Republic, a. s. působí na českém trhu téměř 25 let. Provozuje maloobchodní síť více než 300 obchodů Albert, která je jednou z největších v České republice.  

Více než 17.000 zaměstnanců poskytuje služby přibližně 640 tisícům zákazníků každý den, což je zhruba 247 milionů ročně. V roce 2015 získala společnost Ahold již potřetí Národní cenu kvality. V lednu 2016 se společnost Ahold již podruhé umístila na předních příčkách v žebříčku TOP Zaměstnavatelé zveřejněného Asociací studentů a absolventů a v celkovém hodnocení obsadila druhé místo, mezi širokospektrálními obchodníky se zaměřením na jídlo se pak umístila na první pozici. Charitativní aktivity společnosti zastřešuje Nadační fond Albert, který se zaměřuje na zdravý životní styl především v oblasti zdravého stravování, ale věnuje se také sociální oblasti, kde si klade za cíl prevenci, vzdělávání a rozvoj potenciálu dětí a mladistvých ze sociálně slabého prostředí.