Nová, dlouhodobá strategie „Vedoucí prodejny Albert“ reaguje na potřeby a požadavky zákazníků s cílem zajistit prodejnám Albert další rozvoj a stát se „nejlepším místem pro nákup potravin“.

„Koncept nabízí více kreativních příležitostí díky využití vedoucího prodejny jako představitele značky a prodejen Albert, což mimo jiné dodává komunikaci a značce více emocí,“ říká Zlata Ulrichová, ředitelka marketingu společnosti Ahold a dodává: „Agenti byli jedineční v tom, že nás nejen výrazně odlišili od konkurence, ale dali nám prostor pro řadu kreativních nápadů ve vztahu k zákazníkům. Nová koncepce s vedoucím prodejny však více reflektuje aktuální dění na trhu a potřeby našich stále náročnějších zákazníků.“ Prostřednictvím hlavního hrdiny bude společnost komunikovat jak image sdělení, tak i akční cenové nabídky.

Novou komunikační strategii připravila společnost Ahold ve spolupráci s agenturou TBWA\PRAHA. Původní myšlenka mateřské centrály Ahold v Holandsku byla použita a kreativně upravena pro lokální podmínky, díky čemuž lze rychle reagovat na potřeby trhu. S vedoucím prodejny se setkáme jak v TV spotech, tak i na webových a facebookových stránkách Albertu, ale i na kanálu youtube.