Nová prodejní kampaň umožní zákazníkům získat kvalitní kuchyňské nádobí GreenPan™ za velmi výhodné ceny. Za každých 200 Kč nákupu získá zákazník jeden bod. Bod
lze získat také zakoupením tzv. partnerského produktu. Partnerské produkty se budou v průběhu kampaně měnit dle aktuální týdenní nabídky. Za 12 bodů nalepených na speciální
sběratelské kartičce pak bude možné získat až 70% slevu na vybraný
produkt značky GreenPan™. Vybrané nádobí si zákazník vezme v prodejně a sběratelskou kartičku předloží u pokladny, kde mu sleva bude odečtena.

Celkem lze výhodně zakoupit celou sadu nádobí GreenPan™, která se skládá ze dvou pánví různých velikostí – 20 a 26 cm, dvou hrnců se skleněnou pokličkou – 20 a 24 cm, hluboké pánve se skleněnou pokličkou o průměru 24 cm a pánve WOK – 28 cm.

Velmi nás těší, že jsme se na společné kampani dohodli právě se společností GreenPan™. Tyto ekologické výrobky jdou ruku v ruce s naší strategií nabízet zákazníkům produkty, které podporují zdravý životní styl,“ říká Zlata Ulrichová, marketingová ředitelka společnosti Ahold Czech Republic.

Zdravě a chutně s GreenPan™

Pro přípravu lahodných pokrmů jsou důležité jak kvalitní potraviny, tak i kuchyňské nádobí. Jedinečné vlastnosti výrobků GreenPan™ zaručují, že potraviny při vaření neztratí svou chuť a šťavnatost. Kuchyňské nádobí GreenPan™ vyniká dokonale nepřilnavým keramickým povrchem a vysokou tepelnou odolností až do teploty 450°C. Při přehřátí navíc tyto hrnce a pánve neprodukují žádné toxické látky.

Nádobí GreenPan™ je vyrobené z recyklovaných materiálů a díky skvělé vodivosti tepla umožňuje rovnoměrné vaření či smažení i při nižších a středních teplotách. Dochází tak k větší úspoře energie než při použití běžného nádobí, což přispívá také k ochraně životního prostředí.

GreenPan™ v prodejnách i online

Kampaň bude provázet komunikace napříč online i offline kanály. Přímo v prodejnách budou na probíhající akci upozorňovat bannery, chybět nebudou ani stojany se vzorky nádobí GreenPan™, které si zákazníci budou moci prohlédnout. K dispozici budou také reklamní letáky s informacemi o kampani a nabízených produktech. Magazín Albert v kuchyni navíc nabídne řadu nových receptů na zdravá a chutná jídla.

O možnosti získat slevu v prodejnách Albert na kuchyňské nádobí belgické značky GreenPan™ se zákazníci dozvědí i z televizních spotů. V rámci online prostředí bude komunikace probíhat na nově vytvořené mikrostránce a na facebookovém profilu Albert ČR.

Další informace a kompletní pravidla akce najdete na www.albert.cz.