Čerstvý sortiment od regionálních dodavatelůrebrand logo

Na zákazníky hypermarketu Albert v Prostějově čeká řada novinek, jako je změna uspořádání vybraných úseků prodejny nebo sortimentu. Ten bude rozšířen zejména o výrobky vlastních značek BASIC, Albert Quality, Albert Excellent a Albert Bio. Velkou proměnou prošel úsek ovoce a zeleniny, který je nyní uspořádán ve stylu skutečného tržiště. Zákazníci zde najdou nejen produkty vypěstované českými farmáři, ale také široký výběr exotických plodů. Ovoce a zelenina budou v den otevření k dostání s 50% slevou, od následujícího dne pak zákazníci nakoupí sortiment ovoce a zeleniny o 30 % levněji a to až do 24. března. Další zajímavou akcí bude sleva na maso ve výši 20 % od pátku 13. března do soboty 14. března.

Oddělení pečiva denně nabídne široký sortiment pekařských výrobků doplněný o produkty od místních dodavatelů. Oblíbené pekařské výrobky na prodejnu denně vozí Pekařství MAM, Certas a OSPEK. Zaměstnanci navíc několikrát denně pečou pro zákazníky čerstvé pečivo přímo na prodejní ploše.

Obchodní řetězec Albert dlouhodobě spolupracuje s regionálními dodavateli a farmáři. Proto spustil novou sběratelskou kampaň s názvem „U nás na farmě“, která poběží až do konce března. Ta zábavnou formou představuje to, jak to chodí na farmě a jakým způsobem se dostávají produkty od farmářů až na pulty obchodů. Záštitu nad kampaní převzalo Ministerstvo zemědělství České republiky. 

To nejlepší z obou značek

„Pohodlí a spokojenost zákazníků je pro nás vždy na prvním místě. Snažíme se tedy o co nejplynulejší přechod prodejny ze značky INTERSPAR pod značku Albert,“ uvádí Michal Pavelka, viceprezident pro operační oddělení obchodního řetězce Albert. „Proces přestavby trvá pouhé dva dny, kdy je prodejna uzavřena,“ dodává Michal Pavelka.

O tom, že spojení toho nejlepšího z Alberta a SPARu se vydařilo, svědčí i výsledky zákaznického výzkumu, realizovaného mezi zákazníky již přeměněných prodejen, podle kterého:

  • 94 % zákazníků pozitivně hodnotí kvalitu masa,
  • 96 % zákazníků uznává, že v Albertu najde dostatek českých produktů,
  • 98 % zákazníků vnímá nové oddělení ovoce a zeleniny jako místo, kde je sortiment vždy čerstvý,
  • a dokonce 100 % dotázaných zákazníků hodnotí zaměstnance Alberta jako vstřícné a nápomocné.

Slavnostní otevření prodejny

V den slavnostního otevření budou zákazníkům k dispozici hostesky, které pomohou s orientací v nově uspořádané prodejně. Všichni příchozí budou moci od středy až do soboty 14. března ochutnat výrobky z oddělení masa, ovoce a zeleniny, pečiva a produkty vlastních značek Albert. Při nákupu nad 300 Kč navíc každý nakupující obdrží oblíbenou kuchařku Albert v kuchyni od jara do zimy jako dárek.

Hypermarket Albert v Prostějově v ulici Plumlovská bude otevřen každý den od 7 do 22 hodin. Přilehlé gastro zařízení TUTTO BENE zůstává i nadále v provozu v nezměněné podobě.

Albert získal ocenění Národní cena kvality

Obchodní řetězec Albert získal v roce 2014 již podruhé prestižní ocenění Národní cena kvality České republiky v kategorii Excelence. Tato kategorie je určena pro společnosti, které trvale dosahují a udržují vysokou úroveň své výkonnosti. 

Novinky z prodejen Albert najdete také na webových stránkách www.albert.cz, a na Twitteru www.twitter.com/albertcesko. Aktuální informace o přeměnách prodejen INTERSPAR na prodejny Albert v jednotlivých lokalitách jsou rovněž dostupné na webových stránkách http://www.albert.cz/spojeni.

Infografika Spar - Albert