Každý, kdo v období od 19. února do 25. března nakoupí v supermarketu nebo hypermarketu Albert, získá za každých utracených 200 Kč nebo při koupi partnerského produktu jednu z 32 zvířecích miniatur. Výběr zvířat nebyl náhodný. Každá zoologická zahrada nominovala své zástupce.

Těší nás, že se nám letos podařilo navázat spolupráci s 15 zoologickými zahradami v České republice. Díky tomu můžeme v naší kampani představit širokou škálu zvířat žijících v různých koutech světa. Pro děti a jejich rodiče jsme připravili nejen možnost sbírat zvířecí miniatury, ale také sešit s informacemi o každém zvířeti. Vše je navíc doplněno boxem se dvěma stolními hrami,“ uvádí Zlata Ulrichová, marketingová ředitelka společnosti Ahold Czech Republic, která vede tým stojící za celou kampaní.„Věříme, že i tato kampaň bude stejně úspěšná jako ty předchozí, které jsme ve spolupráci se zoo v minulosti pro naše zákazníky připravili.“

 

Staňte se ředitelem zoo

Kromě 32 zvířat, která bude možné sbírat při nákupech v hypermarketech a supermarketech Albert, bude k zakoupení také stolní desková hra „Postav si svou zoo“ s oboustranným hracím plánem pro malé i větší děti. Hra obsahuje několik pavilonů, do kterých si děti budou moci rozestavit figurky zvířat. Pavilony jsou navrženy tak, aby odpovídaly skutečnému domovu daných zvířat.

Zákazníci si také pro zpestření hry budou moci zakoupit sešit „Ředitelem zoo“, který vznikl s přispěním všech zoologických zahrad a pracovníků Přírodovědecké fakulty Univerzity Karlovy. Každé zvíře zde má svůj profil s fotografií, jménem a spoustou zajímavostí přímo od svých chovatelů. Malí ředitelé v něm najdou řadu zajímavých informací o tom, kde tato zvířata žijí, co mají ráda, co všechno umí nebo co jim chutná, ale také co všechno musí ředitel zoologické zahrady zvládnout.

Nejoblíbenější zvířata budou adoptována

Na nově připravené mikrostránce albert.cz/zviratka a na facebookovém profilu Albert Česká republika facebook.com/albertceskarepublika budou kampaň doprovázet soutěže a hlasování o nejoblíbenější zvíře v dané zoo. Účastníci hlasování mohou vyhrát nejen rodinnou vstupenku do zoo dle vlastního výběru.

Společnost Ahold vítěze v každé zoologické zahradě adoptuje a po dobu jednoho roku bude přispívat na jeho péči. Celkem tak bude podpořeno 15 zvířat v celé České republice.

Pražská zoo se propagaci svých zvířecích osobností věnuje dlouhodobě, např. před časem úspěšnou kampaní s názvem Seznamte se! či stejnojmennou knihou, která se právě připravuje do tisku a bude k dostání kromě areálu zoo i v knihkupecké síti,“ uvádí Miroslav Bobek, ředitel Zoo Praha. „Pro pokračování spolupráce se společností Ahold jsme vybrali čtyři zástupce, kteří reprezentují jak chovatelský, tak i návštěvnický princip. Jinými slovy, jsou velkým lákadlem pro naše návštěvníky a zároveň je pražská zoo úspěšná v odchovech daného druhu. Stříbrohřbetý samec Richard, vzorný otec a respektovaný vůdce gorilí skupiny. Roztomilá Sita, vůbec první slůně narozené v Zoo Praha. Lachtan Meloun, potomek slavného Gastona a miláček davů. Hrdý převalák Len, zástupce chovu představujícího rodinné stříbro pražské zoo. Všem malým i velkým sběratelům zvířecích figurek přejeme hodně zábavy a poučení ,“ dodává Miroslav Bobek.

Návštěvníci našeho facebookového profilu a mikrostránky určené ke kampani budou moci jednak hlasovat o své nejoblíbenější zvíře a zároveň se děti budou moci zúčastnit dalšího hlasování o zvíře, které se jim líbí nejvíce. Tyto výsledky budou dále využity ve výzkumu Přírodovědecké fakulty Univerzity Karlovy,“ doplňuje Zlata Ulrichová.

Se zvířaty z českých zoo se bude možné setkat také v televizních reklamách, tištěných materiálech na prodejnách, v letácích či Albert magazínu.