Společnost Ahold připravila ve dnech 25. 4. – 5. 6. 2012 novou ojedinělou kampaň Hrátky se zvířátky, v rámci které si mohou děti nasbírat naučné a smyslové kartičky do speciálního ekologického alba, které bude k dostání ve všech prodejnách Albert za 39 Kč. Kartičky dětem prozradí zajímavosti o zvířatech ze šesti českých zoo , ale díky speciálním smyslovým efektům dají i možnost ucítit pach daného zvířete či na dotek zkusit zvířecí srst. Album je navíc plné her a soutěží. „Mechanika je totožná s tou, jakou naši zákazníci zažili v rámci šmoulí kampaně. Za každých dvě stě utracených korun ve kterékoli prodejně Albert obdrží nakupující balíček se dvěma kartami. Mezi balíčky je zakomponováno také 5000 rodinných vstupenek do šesti českých zoo,“popisuje kampaň Zlata Ulrichová, marketingová ředitelka společnosti Ahold, a dodává: „Kampaň je naprosto ojedinělá v tom, že nabízí unikátní smyslové kartičky. Ty imitují pach zvířete či srst, kterou ucítíte na dotek. Pro naši společnost je také velkou ctí spolupráce s českými zahradami.“

Spolupráce se zoo a smyslové kartičky – poznejte zvířecí celebrity z českých zoo

Společnost Ahold navázala v rámci zvířecí kampaně spolupráci se šesti českými zoo, a to konkrétně se Zoo Praha, Plzeň, Liberec, Brno, Zlín a Dvůr Králové. Každá ze zoo nominovala do kampaně určitý počet zvířat, přičemž každému zvířátku jsou věnovány dvě kartičky. Nakupující se mohou těšit na 20 milionů kartiček s reálnými zvířecími celebritami a 250 tisíc alb, která budou dle potřeby dotisknuta. Popisky ke zvířátkům psali sami chovatelé, kteří se denně o dané zvířátko starají a dokonale ho znají. „Zoo Praha se dlouhodobě věnuje propagaci svých zvířecích osobností v rámci kampaně SEZNAMTE SE! Koncept, který přinesl AHOLD, do toho krásně zapadá. Navíc máme stejnou cílovou skupinu – rodiny s dětmi. Projekt je založen na účinné kombinaci hry (sbírání kartiček) a edukace nenásilnou formou, grafika i jazyk jsou srozumitelné menším i větším dětem. Líbí se mi kvalitní polygrafické zpracování všech tiskovin i překvapivé prvky atakující naše smyslové vnímání,“dodává Ing. Vít Kahle, vedoucí oddělení marketingu & PR pražské zoo. V rámci kampaně se tedy nepotkáte jen s nějakým tygrem bílým, ale s tygřicí Surya Bára, pojmenovanou po olympijské vítězce Báře Špotákové, a samozřejmě s řadou dalších zvířecích hvězd, z nichž nejznámější je zřejmě gorilí samec Richard.

Velmi unikátní jsou smyslové kartičky, díky kterým mohou děti ucítit pach zvířete nebo si vyzkoušet dotek zvířecí srsti. Každá karta je tak pro děti velmi poučná. Samotné album je plné her a soutěží, tedy sběrem kartiček nic nekončí, ale naopak začíná. S kartičkami lze také hrát oblíbené pexeso.

Trading day neboli měňárna

Pokud bude někomu z dětí chybět jakékoli zvířátko, je připraven den pro výměny kartiček, a to 2. 6. ve všech prodejnách Albert po celé České republice.

Agenti se zvířátky

V kampani samozřejmě nebudou chybět ani agenti Albert, kteří se v televizních spotech a na dalších reklamních plochách objeví po boku zvířátek.

Více o kampani na www.albert.cz