Nabídka toho nejlepšího ze SPARU a INTERSPARu v Albertu – nová prodejna Albert

V rámci první vlny přeměny na podzim loňského roku bylo přestavěno celkem 14 prodejen SPAR na supermarkety Albert. „Potěšily nás výsledky těchto prodejen i kladná zpětná vazba od zákazníků. Podle průzkumů 94 % našich zákazníků hodnotí po přeměně prodejny kladně kvalitu masa a 96 % zákazníků je spokojeno s tím, že v Albertu najde spoustu českých výrobků,“ říká Jesper  Lauridsen, CEO obchodního řetězce Albert.

„Také při remodelinzích INTERSPARů jsme pečlivě vybírali ty nejsilnější atributy z obou značek s cílem přinést  nejlepší nabídku na českém trhu. U prodejen jsme provedli jen menší změny, neboť INTERSPARy zákazníci vnímali dobře a patřily k jejich oblíbeným. Bývalým zákazníkům INTERSPARu tak i po změně značky zůstane vše, na co byli v minulosti zvyklí, ale nyní za nižší ceny,“ doplňuje Jesper Lauridsen.

„V rámci nové nabídky budou moci naši zákazníci vybírat z širšího sortimentu pečiva, zahrnující také výrobky místních pekáren, které pečou vynikající chléb podle tradičních receptů. Zároveň však pokračujeme ve své vlastní pekařské výrobě, kterou si naši zákazníci pochvalují. Naproti tomu úsek čerstvého masa, uzenin a lahůdek se nezměnil, neboť jeho koncepce je u zákazníků velmi oblíbená. Lidé proto budou moci zakoupit stejně kvalitní produkty od stejných řezníků, na které byli doposud zvyklí“, říká Jesper Lauridsen.

„Kromě nižších cen jsme však přidali i některé prvky ze značky Albert. Výraznou změnou prošel zejména úsek čerstvého ovoce a zeleniny, který je nyní uspořádán ve stylu skutečného tržiště. Zákazníci zde najdou produkty vypěstované místními zemědělci, ale i exotické ovoce,“ dodává Jesper Lauridsen.

Kromě výrazné vzhledové přeměny původních prodejen SPAR a INTERSPAR došlo i ke změně prostorového uspořádání a rozšíření nabídky o vlastní značky Albert, jako jsou BASIC, Albert Quality, Albert Excellent a Albert Bio.

„Akvizice přinese pozitivní změny i značce Albert, neboť silné prvky INTERSPARu implementujeme také do prodejen Albert. Do Albertů například zavádíme koncept prodeje masa z INTERSPARu. Pokračujeme rovněž v projektové spolupráci se Zdeňkem Pohlreichem. V nabídce zůstávají i produkty vlastních značek Freefrom a Veggie, které zákazníci velmi oceňují. V prodejnách Albert již prodáváme i vybrané druhy vín, která byla k dostání v INTERSPARu. A pro zákazníky připravujeme v průběhu letošního roku spoustu dalších novinek,“ uzavírá Jesper Lauridsen.

Čerstvý sortiment od regionálních dodavatelů

S narůstajícím počtem prodejen rozšířil Albert spolupráci také s regionálními dodavateli. „Spolupráce s lokálními dodavateli je pro nás klíčová. Reagujeme tak na rostoucí zájem zákazníků o domácí potraviny od jejich oblíbených výrobců. Přes tyto lokální dodavatele, které jmenovitě propagujeme v místě prodeje, se nám daří dosáhnout většího propojení s místní komunitou,“ doplňuje Jesper Lauridsen.

Kromě regionálních pekařů Albert také úzce spolupracuje s českými zemědělci a partnery, kteří se specializují na segment ovoce a zeleniny. Ti spojují Albert s pěstiteli co možná nejkratší cestou, aby se jejich produkty dostaly do jednotlivých prodejen co nejčerstvější. Albert se tak zároveň snaží zajistit maximální čerstvost všech prodávaných potravin v rámci celého dodavatelského řetězce. Produkty domácích pěstitelů, jako jsou například jahody, maliny, brambory či jablka, se objevují na pultech Albertů již do 24 hodin od jejich sklizně. V nabízeném sortimentu proto převažuje zboží od českých dodavatelů.

Albert získal ocenění Národní cena kvality

Obchodní řetězec Albert získal v roce 2014 již podruhé prestižní ocenění Národní cena kvality České republiky v programu EXCELENCE. Tato kategorie je určena pro společnosti, které dosahují a trvale udržují vysokou úroveň své výkonnosti. 

Novinky z prodejen Albert najdete také na webových stránkách www.albert.cz, a na Twitteru www.twitter.com/albertcesko a o rebrandingu prodejen na http://www.albert.cz/spojeni.Ukončení akvizice