Díky projektu Dárkomat si zákazníci všech obchodů Albert po celé České republice mohou zakoupit dárkové karty zapojených partnerů, jako jsou parfumerie Marionnaud, firma na zážitky Allegria, obchod se značkovým oblečením Answear, Klenoty Aurum, předplatné týdeníku Téma a další.

„K zapojení do projektu nás motivovala možnost rozšířit český trh o službu, která je v západní Evropě či USA zcela běžná. V rámci České republiky se ale jedná o zcela unikátní nový produkt a my proto věříme, že prostřednictvím své nabídky osloví velké množství zákazníků,“ říká o projektu Dárkomat Dagmar Krausová, manažerka externí komunikace obchodního řetězce Albert. Albert plánuje nabídku dárkových karet do budoucna ještě více rozšířit.

Princip použití karty je jednoduchý. Zákazník si vybere dárkovou kartu umístěnou ve speciálním stojanu ve kterékoliv prodejně Albert. Finanční hodnota karty bude nejčastěji 500 Kč a 1.000 Kč. Dárková karta se po zaplacení na pokladně aktivuje. Zákazníci ji posléze uplatní ve vybraném partnerském obchodě nejpozději do 12ti měsíců od její aktivace. Předností projektu Dárkomat je bezesporu rozmanitá nabídka dárkových karet pro celou rodinu na jednom místě a také časová úspora.

Více informací najdete na webových stránkách www.darkomat.cz.