Čerstvý sortiment od regionálních dodavatelůrebrand logo

Hypermarket Albert v Ostravě - Porubě v Opavské ulici představí svým zákazníkům řadu novinek. Došlo například k rozšíření nabídky sortimentu o vlastní značky BASIC, Albert Quality, Albert Excellent a Albert Bio. Velkou změnou prošel úsek ovoce a zeleniny, který je nyní uspořádán ve stylu skutečného tržiště. Zákazníci zde najdou produkty vypěstované nejen českými farmáři, ale také širokou nabídku exotických plodů. Ovoce a zelenina budou ode dne otevření k dostání s 30% slevou a to až do 24. března.

Produkty od místních dodavatelů nabídne také oddělení pečiva. Oblíbené pekařské výrobky na prodejnu denně vozí Semag, Majka a pekařství Dalibora Rybáře. Zaměstnanci navíc několikrát denně pečou pro zákazníky čerstvé pečivo přímo na prodejní ploše.

Obchodní řetězec Albert dlouhodobě spolupracuje s regionálními dodavateli a farmáři. Proto spustil sběratelskou kampaň s názvem „U nás na farmě“, která běží do 31. března. Ta zábavnou formou představuje, jak to chodí na farmě a jakým způsobem se dostávají produkty od farmářů až na pulty obchodů. Záštitu nad kampaní převzalo Ministerstvo zemědělství ČR.

To nejlepší z obou značek

„Snažíme se o co nejplynulejší přechod prodejny ze značky INTERSPAR pod značku Albert s ohledem na to, aby bylo z obou značek zachováno to nejlepší,“ uvádí Michal Pavelka, viceprezident pro operační oddělení obchodního řetězce Albert. „Úsek lahůdek a masa například zůstává prakticky beze změny, sortiment kosmetiky a nepotravinového zboží kopíruje nabídku Alberta,“ dodává Michal Pavelka.

O tom, že se spojení Alberta a SPARu vydařilo, svědčí i výsledky zákaznického výzkumu realizovaného mezi zákazníky již přeměněných prodejen, podle kterého:

  • 94 % zákazníků pozitivně hodnotí kvalitu masa,
  • 96 % zákazníků uznává, že v Albertu najde dostatek českých produktů,
  • 98 % zákazníků vnímá nové oddělení ovoce a zeleniny jako místo, kde je sortiment vždy čerstvý,
  • a dokonce 100 % dotázaných zákazníků hodnotí zaměstnance Alberta jako vstřícné a nápomocné.

Ostravský hypermarket Albert v ulici Opavská bude otevřen každý den od 7 do 22 hodin. Přilehlá INTERSPAR Restaurace zůstává i nadále v provozu v nezměněné podobě. Dochází pouze k jejímu přejmenování na Restaurace.

Slavnostní otevření prodejny

V den slavnostního otevření hypermarketu Albert v městské části Ostrava – Poruba budou zákazníkům k dispozici hostesky, které pomohou s orientací v nově uspořádané prodejně. Při nákupu nad 300 Kč obdrží každý nakupující oblíbenou kuchařku Albert v kuchyni od jara do zimy jako dárek. Všichni příchozí ochutnají od středy až do soboty 21. března výrobky z oddělení masa, ovoce a zeleniny, pečiva a vybrané produkty vlastních značek Albert.  

Albert získal ocenění Národní cena kvality

Obchodní řetězec Albert získal v roce 2014 již podruhé prestižní ocenění Národní cena kvality České republiky v kategorii Excelence. Tato kategorie je určena pro společnosti, které trvale dosahují vysokou úroveň své výkonnosti. 

Novinky z prodejen Albert najdete také na webových stránkách www.albert.cz, a na Twitteru www.twitter.com/albertcesko. Aktuální informace o přeměnách prodejen INTERSPAR na prodejny Albert v jednotlivých lokalitách jsou rovněž dostupné na webových stránkách http://www.albert.cz/spojeni.

Infografika Spar - Albert