Čerstvý sortiment od regionálních dodavatelůrebrand logo

Hypermarket Albert v Mostě představí svým zákazníkům řadu novinek. Došlo například k rozšíření nabídky sortimentu o vlastní značky BASIC, Albert Quality, Albert Excellent
a Albert Bio. Proměnou prošel úsek ovoce a zeleniny, který je nyní uspořádán ve stylu skutečného tržiště. Zákazníci zde najdou čerstvé produkty vypěstované lokálními farmáři a široký výběr z exotických plodů. Ovoce a zelenina budou ode dne otevření až do soboty 21. února k dostání s 50% slevou. Od následujícího dne pak zákazníci pořídí sortiment ovoce a zeleniny levněji o 30% a to až do 17. března.

Produkty od místních dodavatelů nabídne také oddělení pečiva. Oblíbené pekařské výrobky na prodejnu denně vozí pekařství Vlastimila Javora, TOPEK nebo OSPEK. Zaměstnanci navíc několikrát denně pečou pro zákazníky čerstvé pečivo přímo na prodejní ploše.

Obchodní řetězec Albert dlouhodobě spolupracuje s regionálními dodavateli a farmáři. Proto od 18. února spustil novou sběratelskou kampaň s názvem „U nás na farmě“. Ta zábavnou formou představuje to, jak to chodí na farmě a jakým způsobem se dostávají produkty od farmářů až na pulty obchodů.  Záštitu nad kampaní převzalo Ministerstvo zemědělství České republiky. 

To nejlepší z obou značek

„Snažíme se o co nejplynulejší přechod prodejny ze značky INTERSPAR pod značku Albert s ohledem na to, aby bylo z obou značek zachováno to nejlepší,“ uvádí Michal Pavelka, viceprezident pro operační oddělení obchodního řetězce Albert. „Úsek lahůdek a masa tak například zůstává prakticky beze změny, sortiment kosmetiky a nepotravinového zboží kopíruje nabídku Alberta,“ dodává Michal Pavelka.

O tom, že se spojení Alberta a SPARu vydařilo, svědčí i výsledky zákaznického výzkumu realizovaného mezi zákazníky již přeměněných prodejen, podle kterého:

94 % zákazníků pozitivně hodnotí kvalitu masa,

96 % zákazníků uznává, že v Albertu najde dostatek českých produktů,

98 % zákazníků vnímá nové oddělení ovoce a zeleniny jako místo, kde je sortiment vždy čerstvý

a dokonce 100 % dotázaných zákazníků hodnotí zaměstnance Alberta jako vstřícné a nápomocné.

Slavnostní otevření prodejny

V den slavnostního otevření pomohou zákazníkům s orientací v nově uspořádané prodejně hostesky. Všichni příchozí mohou od středy až do soboty 28. února ochutnat výrobky z oddělení masa, ovoce a zeleniny, pečiva a vybrané produkty vlastních značek Albert. Při nákupu nad 300 Kč navíc každý nakupující obdrží oblíbenou kuchařku Albert v kuchyni od jara do zimy jako dárek.

Hypermarket Albert v ulici Velebudická bude otevřen každý den od 7 do 22 hodin. Přilehlé gastro zařízení CAFE CAPPUCINNO TO GO zůstává i nadále v provozu v nezměněné podobě.

Albert získal ocenění Národní cena kvality

Obchodní řetězec Albert získal v roce 2014 již podruhé prestižní ocenění Národní cena kvality České republiky v kategorii Excelence. Tato kategorie je určena pro společnosti, které trvale dosahují vysokou úroveň své výkonnosti.

Novinky z prodejen Albert najdete také na webových stránkách www.albert.cz, a na Twitteru www.twitter.com/albertcesko a o rebrandu prodejen na http://www.albert.cz/spojeni.