Čerstvý sortiment od regionálních dodavatelůrebrand logo

Hypermarket Albert v OC Europark představí svým zákazníkům řadu novinek. Došlo například k rozšíření nabídky produktů o vlastní značky BASIC, Albert Quality, Albert Excellent a Albert Bio. Velkou proměnou prošel úsek ovoce a zeleniny, který je nyní uspořádán ve stylu skutečného tržiště. Zákazníci zde najdou čerstvé produkty vypěstované lokálními farmáři a široký výběr z exotických plodů. Ovoce a zelenina budou v den otevření k dostání s 30% slevou a to až do 17. března.

Produkty od místních dodavatelů nabídne také oddělení pečiva. Oblíbené pekařské výrobky na prodejnu denně vozí pekařství Stanislavy Kortánové a KOMPEK. Zaměstnanci navíc několikrát denně pečou pro zákazníky čerstvé pečivo přímo na prodejní ploše.

Obchodní řetězec Albert dlouhodobě spolupracuje s regionálními dodavateli a farmáři. Proto od 18. února spustil novou sběratelskou kampaň s názvem „U nás na farmě“. Ta zábavnou formou představuje to, jak to chodí na farmě a jakým způsobem se dostávají produkty od farmářů až na pulty obchodů.  Záštitu nad kampaní převzalo Ministerstvo zemědělství České republiky.  

To nejlepší z obou značek

Cílem přestavby prodejen je především zachování toho nejlepšího z obou značek, tedy jak z prodejen INTERSPAR, tak z Alberta.

„Pohodlí a spokojenost zákazníků je pro nás vždy na prvním místě. Snažíme se tedy o co nejplynulejší přechod prodejny ze značky INTERSPAR pod značku Albert,“ uvádí Michal Pavelka, viceprezident pro operační oddělení obchodního řetězce Albert. „Proces přestavby, kdy je prodejna pro zákazníky uzavřena, trvá pouhé dva dny“, dodává Michal Pavelka.

O tom, že spojení toho nejlepšího z Alberta a SPARU se vydařilo, svědčí i výsledky zákaznického výzkumu, realizovaného mezi zákazníky již předělaných prodejen, podle kterého:

94 % zákazníků pozitivně hodnotí kvalitu masa,

96 % zákazníků uznává, že v Albertu najde dostatek českých produktů,

98 % zákazníků vnímá nové oddělení ovoce a zeleniny jako místo, kde je sortiment vždy čerstvý,

a dokonce 100 % dotázaných zákazníků hodnotí zaměstnance Alberta jako vstřícné a nápomocné.

Hypermarket Albert v městské části Praha-Štěrboholy bude otevřen každý den od 7 do 22:00 hodin. Přilehlá INTERSPAR Restaurace zůstává i nadále v provozu v nezměněné podobě. Dochází pouze k jejímu přejmenování na Restaurace.

Slavnostní otevření prodejny

V den slavnostního otevření pomohou zákazníkům s orientací v nově uspořádané prodejně hostesky. Všichni příchozí mohou od středy až do soboty
28. února ochutnat výrobky z oddělení masa, ovoce a zeleniny, pečiva a vybrané produkty vlastních značek Albert. Při nákupu nad 300 Kč navíc každý nakupující obdrží oblíbenou kuchařku Albert v kuchyni od jara do zimy jako dárek. Novinky z prodejen Albert najdete také na webových stránkách www.albert.cz, a na Twitteru www.twitter.com/albertcesko.

Albert získal ocenění Národní cena kvality

Obchodní řetězec Albert získal v roce 2014 již podruhé prestižní ocenění Národní cena kvality České republiky v kategorii Excelence. Tato kategorie je určena pro společnosti, které trvale dosahují vysokou úroveň své výkonnosti. 

albert-vs-spar