V úvodu je potřeba zmínit, že výměna zboží a reklamce není totéž. Jako každý rok i letos nabízíme našim zákazníkům v prodejnách Albert možnost vrátit vybrané druhy nepotravinářského zboží do 14 dnů od jeho zakoupení. To je nutné přinést v nezměněném stavu, tedy v původním a nepoškozeném balení. Důležité je také prokázat nákup originální účtenkou a to na prodejně, v níž bylo zboží zakoupeno.

Výměna zboží se nevztahuje na výrobky, které nelze vrátit z hygienických nebo morálních důvodů. Do takové kategorie patří následující sortiment: drogerie, alkohol, tabákové výrobky, mobilní telefony, SIM karty, dobíjecí kupony, telefonní kupony, software, cartrige/tonery, tiskárny, PC hry, gameboy, MC, CD, VHS, DVD, fritovací hrnce, kávovary a stroje na výrobu espressa, holicí strojky, epilátory, elektrické zubní kartáčky, zastřihavače vlasů, televizory, videopřehrávače, DVD přehrávače, autorádia, MP3 a další výrobky obsahující jemnou elektroniku, počítače a notebooky, fotoaparáty, videokamery, pračky, myčky, lednice, mrazáky, sporáky, odsavače, vysavače, citrusovače, ruční elektrické nářadí, jízdní kola, rotopedy, koloběžky, kočárky, lyže, lední a kolečkové brusle, spodní prádlo a plavky.

Reklamaci zákazník uplatňuje ve stejném formátu prodejen. Tedy v hypermarketu nebo supermarketu Albert, a to v případě, že je zde daný produkt zalistován – veden v evidenci. Vrátit zboží lze pouze v té prodejně, ve které bylo zakoupeno.

Rozdíl je mezi reklamací a vracením zboží do 14 dnů bez udání důvodu:

Podmínky možnosti vrácení zboží:

  • výrobek nebyl prodán před více než 14 dny,
  • výrobek je nepoškozený, funkční, v nezměněném stavu, v originálním balení,
  • zákazník předložil originál účtenky a zároveň garanci uplatňuje na stejné prodejně, kde k nákupu zboží došlo (účtenka musí být předložena vždy, aby šlo prokázat, že výrobek byl zakoupen na stejné prodejně, kde je zboží vráceno). Zákazníkovi budou vždy vráceny peníze nezávisle na druhu platby při nákupu,
  • výrobek nepatří do skupiny výrobků, které nelze z hygienických nebo jiných důvodů vracet,
  • v případě textilu, který je prodáván v igelitovém sáčku např. košile či trička, může zákazník zboží vrátit i po otevření tohoto obalu.

Podmínky reklamace:

  • zboží nemusí být v původním obalu,
  • nedá se vrátit, ale přijme se do reklamace, ze zákona běží 30 denní lhůta na vyjádření se k závadě,
  • záleží na rozhodnutí výrobce/servisu, apod.,
  • zákazníkovi také stačí účtenka.