Stejně jako každý rok i letos nabízejí obchody Albert možnost vrátit nevyhovující vánoční dárky z nepotravinového sortimentu. Učinit tak mohou do 14 dnů od jejich zakoupení bez udání důvodu. Zboží musí být navráceno v místě nákupu v nezměněném stavu, tedy v nepoškozeném a originálním balení, doložené účtenkou. Vrácení zboží se ale nevztahuje na produkty, které není možné vrátit z hygienických nebo morálních důvodů. Do této kategorie patří například spodní prádlo, holicí či depilační strojky, dálniční známky, SIM karty, knihy, CD nebo DVD nosiče a další.

Reklamaci zákazník uplatňuje v případě mechanického poškození nebo nefunkčnosti produktu v místě daného nákupu.

Jak vracet, jak reklamovat

Vrácení zboží:

  • Obal nesmí být porušen
  • Nevhodné vánoční dárky se vrací ve lhůtě 14 dnů od data zakoupení
  • Vracejí se peníze, výměna za jiný výrobek není nutná
  • Zákazník musí doložit nákup účtenkou

Reklamace:

  • Zboží nemusí být v původním obalu
  • Po přijetí reklamace ze zákona běží 30 denní lhůta na vyjádření se k závadě
  • O uznání reklamace rozhoduje výrobce, servis, apod.
  • Doložit účtenku není nutné; zákazník ale musí prokázat, že zboží zakoupil v daném obchodě

100% garance kvality platí v Albertu na téměř celý sortiment

Zákazníci obchodů Albert mohou využít také 100 % garanci kvality, která se oproti reklamaci vztahuje i na téměř celý sortiment potravin. Garanci jde uplatnit také na kosmetiku, drogerii, hygienu a hygienické papírové produkty, péči o zuby nebo krmivo pro zvířata. „Stejně jako naši zákazníci i my trváme na kvalitě produktů, které jsou v naší sortimentní nabídce. Proto jim nabízíme možnost vrácení peněz v případě, že se zbožím nebudou z jakéhokoliv důvodu spokojeni. 100% garance kvality tedy není reklamací, ale je zaměřena na spokojenost zákazníků se zakoupenými výrobky,“ vysvětluje Jiří Mareček, ředitel komunikace obchodního řetězce Albert.

V rámci 100% garance kvality je nutné vrátit alespoň 85 % původního množství zboží v originálním balení nejpozději do 3 dnů od jeho zakoupení. Z garance na potraviny jsou vyloučeny alkoholické nápoje opatřené kolkem a tabákové výrobky. Další informace o 100% garanci kvality a podmínky uplatnění jsou k dispozici na webu www.albert.cz/garance.