Čerstvý sortiment od regionálních dodavatelůrebrand logo

Hypermarket Albert ve Starém Městě v ulici Východní představí svým zákazníkům řadu novinek. Došlo například k rozšíření nabídky sortimentu o vlastní značky BASIC, Albert Quality, Albert Excellent a Albert Bio. Proměnou prošel úsek ovoce a zeleniny, který je nyní uspořádán ve stylu skutečného tržiště. Zákazníci zde najdou čerstvé produkty vypěstované lokálními farmáři a široký výběr z exotických plodů. Ovoce a zelenina budou v den otevření k dostání s 30% slevou a to až do 17. března.

Produkty od místních dodavatelů nabídne také oddělení pečiva. Oblíbené pekařské výrobky na prodejnu denně vozí pekařství Japek a Mocca Plus. Zaměstnanci navíc několikrát denně pečou pro zákazníky čerstvé pečivo přímo na prodejní ploše.

Obchodní řetězec Albert dlouhodobě spolupracuje s regionálními dodavateli a farmáři. Proto od 18. února spustil novou sběratelskou kampaň s názvem „U nás na farmě“. Ta zábavnou formou představuje to, jak to chodí na farmě a jakým způsobem se dostávají produkty od farmářů až na pulty obchodů.  Záštitu nad kampaní převzalo Ministerstvo zemědělství České republiky. 

 To nejlepší z obou značek

„Snažíme se o co nejplynulejší přechod prodejny ze značky INTERSPAR pod značku Albert s ohledem na to, aby bylo z obou značek zachováno to nejlepší,“ uvádí Michal Pavelka, viceprezident pro operační oddělení obchodního řetězce Albert. „Úsek lahůdek a masa tak například zůstává prakticky beze změny, sortiment kosmetiky a nepotravinového zboží kopíruje nabídku Alberta,“ dodává Michal Pavelka.

O tom, že se spojení Alberta a SPARu vydařilo, svědčí i výsledky zákaznického výzkumu realizovaného mezi zákazníky již přeměněných prodejen, podle kterého:

  • 94 % zákazníků pozitivně hodnotí kvalitu masa,
  • 96 % zákazníků uznává, že v Albertu najde dostatek českých produktů,
  • 98 % zákazníků vnímá nové oddělení ovoce a zeleniny jako místo, kde je sortiment vždy čerstvý
  • a dokonce 100 % dotázaných zákazníků hodnotí zaměstnance Alberta jako vstřícné a nápomocné.

Slavnostní otevření prodejny

V den slavnostního otevření pomohou zákazníkům s orientací v nově uspořádané prodejně hostesky. Všichni příchozí mohou od středy až do soboty 28. února ochutnat výrobky z oddělení masa, ovoce a zeleniny, pečiva a vybrané produkty vlastních značek Albert.
Při nákupu nad 300 Kč navíc každý nakupující obdrží oblíbenou kuchařku Albert v kuchyni
od jara do zimy jako dárek.

Hypermarket Albert v ulici Východní bude otevřen každý den od 7 do 22 hodin. Přilehlé gastro zařízení CAFE CAPPUCINNO TO GO zůstává i nadále v provozu v nezměněné podobě.

Albert získal ocenění Národní cena kvality

Obchodní řetězec Albert získal v roce 2014 již podruhé prestižní ocenění Národní cena kvality České republiky v kategorii Excelence. Tato kategorie je určena pro společnosti, které trvale dosahují vysokou úroveň své výkonnosti.

Novinky z prodejen Albert najdete také na webových stránkách www.albert.cz, a na Twitteru www.twitter.com/albertcesko a o rebrandu prodejen na http://www.albert.cz/spojeni.