To nejlepší z obou značekrebrand logo

Na zákazníky hypermarketu Albert v OC Varyáda čeká řada novinek, jako je změna uspořádání vybraných úseků prodejny nebo sortimentu. Ten bude rozšířen zejména o výrobky vlastních značek Albert Quality, BASIC, Albert Excellent a Albert Bio. Oddělení pečiva denně nabízí vlastní čerstvé pekařské výrobky doplněné o oblíbené produkty od regionálního dodavatele Pekosa Chodov nebo z pekařství Jaroslava Lepiče.

Velkou proměnou prošel úsek ovoce a zeleniny, který je nyní uspořádán ve stylu skutečného tržiště. Zákazníci zde najdou produkty vypěstované nejen lokálními farmáři, ale také exotické plody. Ovoce a zelenina budou ode dne otevření k dostání s 50% slevou do pátku 20. února. Od následujícího dne pak zákazníci pořídí sortiment ovoce a zeleniny levněji o 30% a to až do 10. března.

Další lákavou akcí bude například 20% sleva na sortiment čerstvého masa, která rovněž platí ode dne otevření až do pátku 20. února.

Cílem přestavby prodejen je především zachování toho nejlepšího z obou značek, tedy jak z prodejen INTERSPAR, tak z Alberta. Například úsek lahůdek a masa zůstává prakticky beze změny, sortiment kosmetiky a nepotravinového zboží kopíruje nabídku Alberta.

„Pohodlí a spokojenost zákazníků je pro nás vždy na prvním místě. Snažíme se tedy o co nejplynulejší přechod prodejny ze značky INTERSPAR pod značku Albert,“ uvádí Michal Pavelka, viceprezident pro operační oddělení obchodního řetězce Albert. „Proces přestavby trvá pouhé dva dny, kdy je prodejna uzavřena“, dodává Michal Pavelka.

O tom, že spojení toho nejlepšího z Alberta a SPARU se vydařilo, svědčí i výsledky zákaznického výzkumu, realizovaného mezi zákazníky již předělaných prodejen, podle kterého:

94 % zákazníků pozitivně hodnotí kvalitu masa,

96 % zákazníků uznává, že v Albertu najde dostatek českých produktů,

98 % zákazníků vnímá nové oddělení ovoce a zeleniny jako místo, kde je sortiment vždy čerstvý,

a dokonce 100 % dotázaných zákazníků hodnotí zaměstnance Alberta jako vstřícné a nápomocné.

Hypermarket Albert v obchodním centru Varyáda bude otevřen každý den od 7 do 22 hodin. Zákazníci zde stále mohou uplatnit papírové poukazy na nákup v prodejnách INTERSPAR, a to do konce jejich platnosti. V prodejně nechybí ani akční letáky, které jsou zároveň distribuovány do poštovních schránek. Každý se také může přihlásit k jejich odběru na webových stránkách www.albert.cz a přispět tak k ochraně životního prostředí.

Slavnostní otevření prodejny

V den slavnostního otevření hypermarketu Albert v Karlových Varech budou zákazníkům k dispozici hostesky, které pomohou s orientací v nově uspořádané prodejně. Pro všechny příchozí jsou od středy až do soboty 21. února připraveny ochutnávky vybraných výrobků z oddělení masa, ovoce a zeleniny, pečiva a produktů vlastních značek Albert. Při nákupu nad 300 Kč navíc každý nakupující obdrží oblíbenou kuchařku Albert v kuchyni od jara do zimy jako dárek.

Nová sběratelská kampaň "U nás na farmě"

Obchodní řetězec Albert dlouhodobě spolupracuje s regionálními dodavateli a farmáři. Proto od 18. února spustí novou sběratelskou kampaň s názvem „U nás na farmě“. Ta zábavnou formou představuje to, jak to chodí na farmě a jakým způsobem se dostávají produkty od farmářů až na pulty obchodů.  Záštitu nad kampaní převzalo Ministerstvo zemědělství České republiky. 

albert-vs-spar