Pohodlný nákup a široký sortimentrebrand logo

Kromě své nové tváře představí hypermarket Albert v OC Galerie Šantovka zákazníkům řadu novinek. Jednou z nich je změna uspořádání vybraných úseků prodejny. Velkou proměnou prošel například úsek ovoce a zeleniny, který je nyní uspořádán ve stylu skutečného tržiště. Zákazníci zde najdou nejen produkty vypěstované lokálními farmáři, ale také exotické plody. Ovoce a zelenina budou v den otevření k dostání s 30% slevou a to až do 10. března.

Oddělení pečiva denně nabídne vlastní čerstvé pekařské výrobky doplněné o oblíbené produkty od regionálního dodavatele CERSTAS nebo z Pekárny Racek. Novinky najdou zákazníci také ve složení sortimentu prodejny. Ten bude rozšířen zejména o výrobky vlastních značek Albert Quality, BASIC, Albert Excellent a Albert Bio.

To nejlepší z obou značek

Cílem přestavby prodejen je především zachování toho nejlepšího z obou značek, tedy jak z prodejen INTERSPAR, tak z Alberta. Například úsek lahůdek a masa zůstává prakticky beze změny, sortiment kosmetiky a nepotravinového zboží kopíruje nabídku Alberta.

„Pohodlí a spokojenost zákazníků je pro nás vždy na prvním místě. Snažíme se tedy o co nejplynulejší přechod prodejny ze značky INTERSPAR pod značku Albert,“ uvádí Michal Pavelka, viceprezident pro operační oddělení obchodního řetězce Albert. „Celý proces přestavby prodejny navíc trvá pouhé 2 dny,“ dodává Michal Pavelka.

O tom, že spojení toho nejlepšího z Alberta a SPARU se vydařilo, svědčí i výsledky zákaznického výzkumu, realizovaného mezi zákazníky již předělaných prodejen, podle kterého:

·         94 % zákazníků pozitivně hodnotí kvalitu masa

·         96 % zákazníků uznává, že v Albertu najde dostatek českých produktů,

·         98 % zákazníků vnímá nové oddělení ovoce a zeleniny jako místo, kde je sortiment vždy čerstvý,

·         a dokonce 100 % dotázaných zákazníků hodnotí zaměstnance Alberta jako vstřícné a nápomocné.

Slavnostní otevření prodejny

V den slavnostního otevření hypermarketu Albert v olomouckém obchodním centru Galerie Šantovka budou zákazníkům k dispozici hostesky, které pomohou s orientací v nově uspořádané prodejně. Pro všechny příchozí budou připraveny od středy až do soboty 21. února ochutnávky výrobků z oddělení masa, ovoce a zeleniny, pečiva a vybraných produktů vlastních značek Albert. Při nákupu nad 300 Kč navíc každý nakupující obdrží oblíbenou kuchařku Albert v kuchyni od jara do zimy jako dárek.

Pohlreich cooking showV sobotu 21. února čeká na zákazníky překvapení v podobě kulinářské show Zdeňka Pohlreicha a to od 12:00, 14:00 a 16:00 hodin. Ten na ploše prodejny připraví z čerstvých surovin zajímavé recepty, které nabídne k ochutnání. 

Hypermarket Albert v Olomouci bude otevřen každý den od 7 do 22 hodin. Zákazníci zde také stále mohou uplatnit papírové poukazy na nákup v prodejnách INTERSPAR, a to do konce jejich platnosti. V prodejně nechybí ani akční letáky, které jsou zároveň distribuovány do poštovních schránek. Každý se může k jejich odběru přihlásit také na webových stránkách www.albert.cz a přispět tak k ochraně životního prostředí.

Nová sběratelská kampaň "U nás na farmě"

Obchodní řetězec Albert dlouhodobě spolupracuje s regionálními dodavateli a farmáři. Proto od 18. února spustí novou sběratelskou kampaň s názvem „U nás na farmě“. Ta zábavnou formou představuje to, jak to chodí na farmě a jakým způsobem se dostávají produkty od farmářů až na pulty obchodů.  Záštitu nad kampaní převzalo Ministerstvo zemědělství České republiky.