Čerstvý sortiment od regionálních dodavatelůrebrand logo

Na zákazníky hypermarketu Albert v Jablonci nad Nisou čeká řada novinek, jako je změna uspořádání vybraných úseků prodejny nebo sortimentu. Ten bude rozšířen zejména o výrobky vlastních značek Albert Quality, BASIC, Albert Excellent a Albert Bio. Oddělení pečiva denně nabízí vlastní čerstvé pekařské výrobky doplněné o oblíbené produkty 
z regionálního pekařství Jaroslava Schneidera. Zaměstnanci navíc několikrát denně pečou pro zákazníky čerstvé pečivo přímo na prodejní ploše.

Velkou proměnou prošel úsek ovoce a zeleniny, který je nyní uspořádán ve stylu skutečného tržiště. Zákazníci zde najdou produkty vypěstované nejen lokálními farmáři, ale také exotické plody. Ovoce a zelenina budou ode dne otevření k dostání s 50% až do pátku 6. března. Od následujícího dne zákazníci pořídí tento sortiment se slevou 30 % a to až do 24. března. Další zajímavou akcí bude sleva na čerstvé maso ve výši 20 % od slavnostního otevření prodejny do pátku 6. března.

Obchodní řetězec Albert dlouhodobě spolupracuje s regionálními dodavateli a farmáři. Proto od 18. února spustil novou sběratelskou kampaň s názvem „U nás na farmě“. Ta zábavnou formou představuje to, jak to chodí na farmě a jakým způsobem se dostávají produkty od farmářů až na pulty obchodů.  Záštitu nad kampaní převzalo Ministerstvo zemědělství České republiky. 

To nejlepší z obou značek

 „Pohodlí a spokojenost zákazníků je pro nás vždy na prvním místě. Snažíme se tedy o co nejplynulejší přechod prodejny ze značky INTERSPAR pod značku Albert,“ uvádí Michal Pavelka, viceprezident pro operační oddělení obchodního řetězce Albert. „Proces přestavby trvá pouhé dva dny, kdy je prodejna pro zákazníky uzavřena“, dodává Michal Pavelka.

O tom, že spojení toho nejlepšího z Alberta a SPARU se vydařilo, svědčí i výsledky zákaznického výzkumu, realizovaného mezi zákazníky již přeměněných prodejen, podle kterého:

·         94 % zákazníků pozitivně hodnotí kvalitu masa,

·         96 % zákazníků uznává, že v Albertu najde dostatek českých produktů,

·         98 % zákazníků vnímá nové oddělení ovoce a zeleniny jako místo, kde je sortiment vždy čerstvý,

·         a dokonce 100 % dotázaných zákazníků hodnotí zaměstnance Alberta jako vstřícné a nápomocné. 

Slavnostní otevření prodejny

V den slavnostního otevření pomohou zákazníkům s orientací v nově uspořádané prodejně hostesky. Všichni příchozí mohou od středy až do soboty
7. března ochutnat výrobky z oddělení masa, ovoce a zeleniny, pečiva a vybrané produkty vlastních značek Albert. Při nákupu nad 300 Kč navíc každý nakupující obdrží oblíbenou kuchařku Albert v kuchyni od jara do zimy jako dárek.

Hypermarket Albert v ulici Želivského bude otevřen každý den od 7 do 22 hodin. Přilehlé gastro zařízení INTERSPAR Restaurace zůstává i nadále v provozu v nezměněné podobě. Dochází pouze k jejímu přejmenování na Restaurace.

albert-vs-spar