Čerstvé zboží za výhodné ceny

Zákazníci určitě ocení lepší komfort při nákupu, rozšířený sortiment čerstvého zboží a nízké ceny, které jim díky nové prodejní koncepci může hypermarket Albert nabídnout. Lákavá je především nabídka voňavého pečiva z vlastní pekárny, které zaměstnanci po celý den pravidelně doplňují. Kromě vlastních produktů pekárna nabízí zákazníkům dobře známé výrobky od místních dodavatelů, jako je například pekárna Lapek nebo pekárna Adélka.

Kromě pečiva Albert připravil široký výběr čerstvého ovoce a zeleniny, který bude navíc po celý týden od otevření k dostání s 50% slevou. Vybrané druhy ovoce a zeleniny budou moci zákazníci zakoupit za polovinu ceny ještě během dalších tří týdnů.

 „Naším cílem je, aby se u nás zákazníci cítili při nákupu příjemně. Snažíme se vytvořit pro naše zákazníky takové místo k nákupu, kam se budou rádi vracet. Díky rekonstrukci prodejny můžeme nabídnout nejen pohodlný nákup za nízké ceny, ale i rozšířit poskytované služby,“ uvádí Michal Pavelka, viceprezident pro operační oddělení obchodního řetězce Albert.

Ochutnávka i dárky pro zákazníky

V den slavnostního otevření čekají na zákazníky speciální akce. Při nákupu nad 300 Kč získá každý zákazník jako dárek oblíbenou kuchařku Spolu u stolu. V prostorách prodejny budou k dispozici hostesky, které ochotně pomohou zákazníkům s orientací v novém prostředí prodejny a které budou dětem rozdávat balonky. Až do neděle 27. července budou moci zákazníci ochutnat produkty vlastní značky Albert Quality, BASIC a novinky na gril vlastní značky masa Řeznický pult.

Dobrodružné prázdniny s Albertem

V jihlavské prodejně také dále pokračuje velké letní dobrodružství s názvem „Prázdniny v jednom kole“. Na prodejně je možné zakoupit stejnojmennou knihu, která přináší 18 kapitol plných tipů na aktivity doma, v přírodě či na cestách. Kniha stojí pouze 25 Kč, takže je dostupná pro všechny rodiny s dětmi. Až do 5. srpna mohou zákazníci Alberta získat za nákup v hodnotě 200 Kč samolepky rozličných tvarů, barev a vůní. Ty si mohou do své knihy nalepit, aby byla kompletním průvodcem prázdninami. V jednom balíčku jsou 4 samolepky, přičemž celá knížka jich obsahuje 120.

Ve vybraných balíčcích se samolepkami je pro zákazníky připraveno překvapení v podobě rodinné vstupenky do jedné ze 14 českých zoologických zahrad nebo na některou z 33 neobjevených památek v celé České republice. Tyto památky letos představil Národní památkový ústav. V balíčcích je ukryto celkem 5 000 vstupenek, které je možné uplatnit až do konce prázdnin, tedy do 30. srpna. Více informací o kampani je k dispozici na www.prazdninyvjednomkole.cz.

Podpora Nadačního fondu Albert přímo na prodejně

V prostorách prodejny je umístěn automat na kávu a čaj v kelímku, které si mohou zákazníci zakoupit a přispět tak na dobrou věc. Celý výtěžek z prodeje jde na konto Nadačního fondu Albert a je určen na podporu regionálních aktivit v neziskovém sektoru.

Úspora energie díky modernizaci

Všechny nově vzniklé či remodelované prodejny Albert jsou koncipovány tak, aby v maximální možné míře šetřily životní prostředí. Také v jihlavském hypermarketu Albert jsou využívány moderní technologie pro osvětlení, vytápění a provoz prodejny, které ve srovnání s dříve otevřenými prodejnami umožňují výrazné úspory ve spotřebě elektrické energie. Chladicí a mrazicí skříně jsou uzavřeny skleněnými dveřmi, které nejenže šetří energii, ale také pomáhají udržovat prvotřídní kvalitu vystaveného zboží.

Na prodejně jsou k dispozici letáky s akčními cenami, které jsou také distribuovány do poštovních schránek a každý se navíc může přihlásit k jejich odběru na webových stránkách www.albert.cz a přispět tak k ochraně životního prostředí.

Novinky z prodejen Albert jsou k dispozici na webových stránkách www.albert.cz a rovněž na facebookovém profilu www.facebook.com/albertceskarepublika a na Twitteru www.twitter.com/albertcesko.