Fanďulákujme Česku, společně jsme tým snů

Spolupráce s českými dodavateli je pro nás klíčová. O tom vypovídá také fakt, že nejvíce produktů nabízených v našich prodejnách pochází od českých dodavatelů, a to téměř 90 %. Albert byl také prvním obchodním řetězcem v České republice, který navázal spolupráci s regionálními pekaři. Dnes zásobuje naše prodejny téměř sedm desítek pekařů. Ti denně přiváží do Albertů čerstvé produkty vyrobené podle tradičních krajových receptur,“ říká Dagmar Krausová, tisková mluvčí obchodního řetězce Albert.

Kampaň startuje ve všech prodejnách Albert již 8. dubna. Během prvního týdne získají zákazníci za nákup partnerských produktů, viditelně označených v akčních letácích, jeden balíček s Fanďulákem. V nadcházejících čtyřech týdnech pak bude platit standardní mechanika. Zákazník tedy získá Fanďuláka za každých 200 Kč nákupu nebo za nákup partnerských produktů. Kompletní sbírka obsahuje 12 figurek s různými fandícími pokřiky. Kampaň probíhá do 12. května, nebo do vyčerpání zásob na jednotlivých prodejnách.

Fanďuláci KVAť se na nás lepí štěstí

Jednotlivé Fanďuláky lze díky samolepícím nožkám připevnit např. na stůl, monitor či čepici. Liší se od sebe slogany, které rozhodně nenechají žádného fanouška chladným. Spolu s Fanďuláky mohou skandovat „Ať se na nás lepí štěstí“, „Společně jsme tým snů“, „Fandíme všude“, „Dáme do toho všechno“ či „Stojí to za to“.

Kromě Fanďuláků za nákupy Albert nabízí v hypermarketech Albert i další doplňky ke kampani. Patří k nim třeba kšandy v národních barvách s nastavitelnou délkou za cenu 69 Kč či velký plyšový Fanďulák za 149 Kč. 

Soutěžte s Fanďuláky online

Kampaň „Fandíme Česku“ bude podpořena televizními spoty a v oblíbeném magazínu Albert v kuchyni. Další aktivity proběhnou na facebookovém profilu Albert Česká republika facebook.com/albertceskarepublika. Fanoušci mohou soutěžit o ceny, které se budou právě při fandění skvěle hodit. K dispozici je také speciální mikrostránka s dalšími podrobnými informacemi.