Čerstvý sortiment od regionálních dodavatelůrebrand logo

Na zákazníky hypermarketu Albert v Českých Budějovicích v ulici Strakonická čeká řada novinek, jako je změna uspořádání vybraných úseků prodejny nebo sortimentu. Ten bude rozšířen zejména o výrobky vlastních značek Albert Quality, BASIC, Albert Excellent a Albert Bio. Oddělení pečiva denně nabízí vlastní čerstvé pekařské výrobky doplněné o oblíbené produkty z regionálního pekařství DK Open a K III. Zaměstnanci navíc několikrát denně pečou pro zákazníky čerstvé pečivo přímo na prodejní ploše.

Velkou proměnou prošel úsek ovoce a zeleniny, který je nyní uspořádán ve stylu skutečného tržiště. Zákazníci zde najdou produkty vypěstované nejen lokálními farmáři, ale také exotické plody. Ovoce a zelenina budou ode dne otevření k dostání s 50% až do pátku 6. března. Od následujícího dne zákazníci pořídí tento sortiment se slevou 30 % a to až do 24. března.

Další zajímavou akcí bude sleva na čerstvé maso ve výši 20 % od slavnostního otevření prodejny do pátku 6. března.

Obchodní řetězec Albert dlouhodobě spolupracuje s regionálními dodavateli a farmáři. Proto od 18. února spustil novou sběratelskou kampaň s názvem „U nás na farmě“. Ta zábavnou formou představuje to, jak to chodí na farmě a jakým způsobem se dostávají produkty od farmářů až na pulty obchodů.  Záštitu nad kampaní převzalo Ministerstvo zemědělství České republiky. 

To nejlepší z obou značek

„Snažíme se o co nejplynulejší přechod prodejny ze značky INTERSPAR pod značku Albert s ohledem na to, aby bylo z obou značek zachováno to nejlepší,“ uvádí Michal Pavelka, viceprezident pro operační oddělení obchodního řetězce Albert. „Úsek lahůdek a masa tak například zůstává prakticky beze změny, sortiment kosmetiky a nepotravinového zboží kopíruje nabídku Alberta,“ dodává Michal Pavelka.

O tom, že se spojení Alberta a SPARu vydařilo, svědčí i výsledky zákaznického výzkumu realizovaného mezi zákazníky již přeměněných prodejen, podle kterého:

94 % zákazníků pozitivně hodnotí kvalitu masa,

96 % zákazníků uznává, že v Albertu najde dostatek českých produktů,

98 % zákazníků vnímá nové oddělení ovoce a zeleniny jako místo, kde je sortiment vždy čerstvý, 

a dokonce 100 % dotázaných zákazníků hodnotí zaměstnance Alberta jako vstřícné a nápomocné.

Slavnostní otevření prodejny

V den slavnostního otevření pomohou zákazníkům s orientací v nově uspořádané prodejně hostesky. Všichni příchozí mohou od středy až do soboty
7. března ochutnat výrobky z oddělení masa, ovoce a zeleniny, pečiva a vybrané produkty vlastních značek Albert. Při nákupu nad 300 Kč navíc každý nakupující obdrží oblíbenou kuchařku Albert v kuchyni od jara do zimy jako dárek.

Hypermarket Albert v ulici Strakonická bude otevřen každý den od 7 do 22 hodin. Přilehlé gastro zařízení INTERSPAR Restaurace zůstává i nadále v provozu v nezměněné podobě. Dochází pouze k jejímu přejmenování na Restaurace.

albert-vs-spar