Organizace měly možnost přihlašovat projekty zaměřené na podporu dětí a rodin ze sociálně znevýhodněného prostředí od května až do poloviny července. Sloužil k tomu speciálně vytvořený registrační online systém. Došlé žádosti vyhodnotila Správní rada Nadačního fondu Albert a následně v každém z celkově 34 regionů vybrala dva nejlepší projekty.

Rozhodnou sami zákazníci

O tom, které organizace si rozdělí více než 3 miliony korun od Nadačního fondu Albert, nyní rozhodnou zákazníci v 91 hypermarketech Albert po celém Česku, a to prostřednictvím speciálního hlasování. To začíná ve středu 21. září a potrvá až do 11. října.

„Program Bertík pomáhá je chytrý způsob, jak podpořit vzdělávání a rozvoj dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí a zároveň dát lidem v blízkém okolí možnost podat pomocnou ruku,“ říká Petra Režná, programová manažerka Nadačního fondu Albert. 

Kde a jak hlasovat?

V období od 21. září do 11. října získají zákazníci 91 hypermarketů Albert za každý nákup nad 200 korun jeden žetonek, takzvaný Bertík.  Jeho vhozením do připravených hlasovacích boxů dají nakupující hlas jednomu ze dvou místních projektů. Vítěz třítýdenního hlasování získá v každém regionu 55 tisíc korun, druhý pak 35 tisíc korun. „Nikdo tak nezůstane poražený a zákazníci si tak mohou být jistí, že oběma projektům podáme společně pomocnou ruku,“ uzavírá Petra Režná.

Podrobnosti o programu jsou k dispozici na webu Nadačního fondu Albert v sekci Bertík pomáhá. Najít tady lze přehled všech projektů a obchodů, kde je možné hlasovat.

Kampaň „Bertík pomáhá 2017“ navazuje na oblíbený projekt „S Bertíkem za dětským úsměvem“, který slavit úspěch v prodejnách Albert v letech 1999-2012 a za tuto dobu podpořil stovky charitativních projektů částkou převyšující 80 milionů korun. V aktuální kampani rozdělí Nadační fond Albert celkovou částku 3 700 000 korun.

Bertíci