„Chceme, aby nový web byl místem, kde budou naši zákazníci hledat inspiraci ke každodennímu vaření pro rodinu a kde se také dozví informace o produktech v akční nabídce. Web www.albert.cz se tak stane přirozeným rádcem v oblasti jídla a vaření,“ říká Anna Rybářová, z marketingového oddělení obchodního řetězce Albert. “Při procházení jednotlivých receptů návštěvníci uvidí, jaké ingredience je momentálně možné zakoupit za zvýhodněnou cenu a jednoduše si je budou moci přidat do svého nákupního seznamu. Na stránkách jsou k dispozici také zajímavé informace nejen o surovinách včetně tipů na jídlo, které si z nich mohou uvařit, ale také o dodavatelích a vaření samotném,“ dodává Anna Rybářová.

Na domovské stránce www.albert.cz jsou každý den umísťovány nové recepty. Tyto se budou měnit v průběhu dne takovým způsobem, aby zde návštěvníci našli inspiraci na snídani, oběd i večeři. “Pro naše zákazníky dále připravujeme spoustu aktuálních témat. Nyní se mohou například na stránkách dozvědět více o chřestu, o tom, jak pečovat o maso nebo podle čeho vybírat gril,“ upozorňuje závěrem Anna Rybářová.

Technickou podporu nového webu připravila společnost Etnetera. Desing webu vznikal ve spolupráci s TBWA. 

Web je optimalizovaný i pro tablety a mobilní telefony, což zákazníkům usnadní nakupování i samotné vaření.

Albert také spustil svůj účet na sociální síti Twitter, kde pravidelně sdílí novinky a zajímavosti: https://twitter.com/albertcesko.